return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 
Qlimax 6 April -> Meeting

Flipper01
Okee dan, hier is een kaartje..

Het stelt niet veel voor, maar het is alleen ff om het duidelijker te maken voor degenen die nog nooit in het Thialf stadion zijn geweest!!
De meeting zal plaatsvinden om:

0:00 uur IJshockeyhal

Laten we (vanuit de main gezien) rechts achterin de zaal afspreken. Daar zit ook een in/uitgang, spreken we daarvoor wel af! Ik doe m'n TA-shirt aan en ben dus wel te herkennen :D
Dj Alpha, Bellie en Partyhardy herken ik vast ook nog wel..

tijs08
(vergeet maar wat ik allemaal heb gepost 2 posts terug)

OK dan Flipper01!!!!

dis tenminste duidelijk! Cool kaartje... zelf gemaakt?? :D

nou dit lijkt me duidelijk! Ik ben zekers aanwezig!!!

Heb er echt zuper zin in!!! en lijkt me cool jullie ff te meeten :D

Greetzz

oja ff voor de mensen die met de trein komen: er rijden zaterdag geen treinen tussen Amersfoort en Zwolle :whip:
Partyhardy!
Okay Flipper01! dit is een goede meeting-spot! :) Ik ben er zeker bij en we gaan helemaal los!!!! :D :cool: :eyes:
Partyhardy!
ik ga NU vertrekken richting het hoge noorden! ik wens iedereen een vette Qlimax en tot op de meeting! :cool: :)
Henkie_henk
quote:
Originally posted by tijs08

oja ff voor de mensen die met de trein komen: er rijden zaterdag geen treinen tussen Amersfoort en Zwolle :whip:

whaha ja hele treinverkeer is fat verknaakt.. goed geregeld.. dan maar met oto..

ik ben trouwes die grote neger met rastahaar..als je me ziet.. gewoon eem aanspreken.. Ik kan alles hebben.. dus "hey klootzak" dat is ook goed.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland