return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 
Qlimax 6 April -> Meeting

Remy D
quote:
Originally posted by Jukx

het vergelijken van Qlimax met TE zegt in mijn ogen al genoeg en onderstreept DJ Alphas post.

Komt hij weer met zijn betweterige reactie. Hoezo kan je die 2 niet met elkaar vergelijken dan. :conf: Het was toch in op dezelfde locatie dus zijn er genoeg punten die je kan vergelijken. Maar jij bent er niet eens geweest maar gaat gewoon uit van 1 iemands post en je denkt het meteen dan al weer te weten. Jammer weer.
Remy D
quote:
Originally posted by magrec
Het is vrij logisch dat feesten als qlimax ten onder gaan aan hun eigen succes. Doordat er toch toch vrij "simpele"muziek wordt gedraaid komen er telkens simpelere mensen die vooral veel dope in hun mik willen douwen.

Dit vin ik echt bull. En ga is naar zo'n tent als de Kremlin kijken. Alle keren dat ik daar was, heb ik zoveel mensen aan de drugs gezien. Zoveel heb ik nergens anders gezien. Ga dus geen dingen zeggen over feesten waar je niet eens geweest bent.
Remy D
quote:
Originally posted by Dj Alpha
We hebben het nog niet in de gaten maar de Qlimax sound wordt langzaam maar zeker verneukt..

Vin ik ook gelul. Er is een grotere vraag naar Qlimax en dan is het toch ook logisch dat ze het groter opzoeken. Vorige editie was snel van te voren uitverkocht en er was nog veel vraag naar kaarten dus waaarom zouden ze dan niet groter gaan. En ten 2e is Qlubtempo naar de HMH verhuist en wordt daar een paar x geven in het jaar. En het heeft niet echt zin om zowel QT als Qlimax in de HMH te geven want dan valt Qlimax pas echt in het niets. En nu blijft het een feest op zich en voor een groter publiek.
Jukx
quote:
Originally posted by Remy D

Komt hij weer met zijn betweterige reactie. Hoezo kan je die 2 niet met elkaar vergelijken dan. :conf: Het was toch in op dezelfde locatie dus zijn er genoeg punten die je kan vergelijken. Maar jij bent er niet eens geweest maar gaat gewoon uit van 1 iemands post en je denkt het meteen dan al weer te weten. Jammer weer.

joh, ik ben gewoon erg jammer!
deal with it! :clown:
magrec
quote:
Originally posted by Remy D

Dit vin ik echt bull. En ga is naar zo'n tent als de Kremlin kijken. Alle keren dat ik daar was, heb ik zoveel mensen aan de drugs gezien. Zoveel heb ik nergens anders gezien. Ga dus geen dingen zeggen over feesten waar je niet eens geweest bent.

:clown: dat weet ik :D
maar die mensen weten wel wat ze gebruiken...ik las net op partyflock al weer genoeg dingen over ambulances, mensen die out zijn gegaan etc..

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland