return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 
Love Parade

John
Ik zit er dus aan te denken om dit jaar voor et eerst naar de love parade te gaan... en nou vroeg ik me af..is het beter om zelf te rijden, een busreis+overnachting te boeken en waaro dat kan (is www.loveparade.nl de enige?) in een tentje in et park enz enz
dus nou mijn vraag aan mensen die alles eerder naar de lp in berlijn zijn geweest of mensen die dit jaar ook gaan...wat gaan jullie doen of hebben jullie gedaan?
bedankt:)

John
basvh
de vader van een maat van me heeft grote bus geregeld voor mij en mijn vriendengroep naar berlijn. kostte iets van 70 euro en daarvan heb je reis en heel de reis gratis zuipen.
Miss Proximus
Vorig jaar ben ik met Husk geweest (www.husk.nl) maar die hebben nu nog nix op de site staan qua reismogelijkheden!

Dit jaar gaan we denk ik met zo'n reisje van loveparade.nl, want ik zou eerst een bus regelen voor Leeuwarden, maar dat vind ik oo veel te veel gedoe!!

Als je wilt gaan kamperen dan raad ik je aan geen camping te zoeken, want je kunt ook bij het (voormalig) Olympisch Stadion relaxed een tentje neerzetten enzo...alleen dan wel alles in de auto terugdoen als je richting siegessaüle gaat natuurlijk :p

Ik raad je ook aan om zelf Henikien mee te sjouwen als dat je favo bier is, want t wordt daaro wel verkocht...maar je wilt de prijzen niet weten!!! En als je met een grote groep bent kun je gewoon ergens een kleed droppen in t park en dat als afspreekpunt gebruiken...er zin dan vast altijd wl wat vrienden die op t kleed + koelbox met bier willen passen :D

En kom vroeg! Wij waren er vorig jaar al om voor 10 uur, en dan kun je nog relaxed staan en zitten e.d. en je zite de drukte heel mooi opkomen :)

ZIN!!!!!!!!!! :)
Partyhardy!
ik ben vorig jaar met een groep vrienden gewoon met de trein gegaan. Het goedkoopste van het goedkoopste :p :) Kostte iets van 80 gulden. Het was zo goedkoop omdat we heel veel moesten overstappen :p maar dat hadden we er wel voor over. We waren op vrijdag vetrokken, en kwamen toen om half 2 s'nachts aan in Berlijn (was niet echt heel relaxt, zeer moe) maar het was daar al een groot feest!
ik keek echt mijn ogen uit toen ik die trein uit kwam! Overal op straat stonden mensen uit hun dak te gaan en klonk muziek en bij elk pleintje stond weer een andere dj te draaien, zeer gezellig!
Dus de avond voor de loveparade is heel erg de moeite waard! (aanrader!) :)
Wij hadden dus geen hotel erbij geboekt en dat is absoluut af te raden! Die vrijdagnacht hadden we het geluk dat we toevallig vrienden zijn tegengekomen waar we toen bij hun in het hotel hebben overnacht en konden douchen en die zaterdagnacht hebben we gewoon in het park onder de blote hemel geslapen! (koud!!) Dus dit jaar zeker wel een hotel erbij :)
Zoals Miss. P al zei, ga vroeg=> kun je alvast gaan chillen want het stroomt echt heel snel vol! en over dat bier... dat klopt ja, er lopen daar allemaal van die gasten rond met winkelwagentjes vol met bier en die vragen echt asociaale prijzen!

En verder.... ga zeker! want het is echt onwijs tof! :) :cool: :)
CaBaL
Als je de eerste maal gaat kan je beter met een bus gaan. Er zijn dan altijd enkele ervaren Love paraders bij die je wegwijs kunnen maken.

We hebben vorige keer een camping iets buiten Berlijn genomen. Rustig en je kan er alles in je tent laten. Dan zijn we met de trein naar Berlijn gegaan +- 15min tijdens de LP kan je bandjes kopen waarmee je drie dagen gratis met de trein kan reizen, prijs was +- 7eur denk ik.

Trouwens de feesten rond de love parade duren langer dan 1 dag. Vooral de avond ervoor is berlijn één openluchtparty. Je kan zeer goed buiten feesten, heel leuk en geen dure inkom betalen ;)

Nog een tipje, als alle wagens samenkomen rond de Siegesaule, blijf in de buurt van een wagen, want alle systemen worden dan afgestemd op dezelfde muziek en als je ertussenin staat krijg je constant een soort echo!!

Greetz en have fun!

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland