|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by M5
valt de loveparade niet samen met sensation black? |
boeie :) |
|
|
| HaZZa |
Ik ga 'waarschijnlijk' dit jaar ook heen met een neef en 2 kameraden. En over meeten gesproken, als ik heen ga, dan gaat ik dus nie meeten, tis me veel te groot daar. Dat lukt toch nie om op tijd te komen.
Kijk als Proxi ff kan fixxen dat ze weet welke bus ze staat, dan wilt ik nog wel ff zoeke zodat we op de pic staan, maar daar blijft ut bij...
En iemand al enig id over de datum? ik weet er namelijk HE-LE-MAAL nixvan. Alleen dat ik misschien gewoon heenga :)
Ik heb eigen vervoer met die lui, in een relexte auto, en misschien fix ik ook wel een busje vamme broer. Kan ik lekker in pitte. Al ga ik misschien liever door till i drop. Zien we dan wel ;) |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by HaZZa
En iemand al enig id over de datum? ik weet er namelijk HE-LE-MAAL nixvan. Alleen dat ik misschien gewoon heenga :)
|
| quote: | Originally posted by M5
valt de loveparade niet samen met sensation black? |
yep, 13 juli 2002, check www.loveparade.de |
|
|
| aphex |
| Hmm ik heb eigenlijk ook wel zin, maar wij denken eraan om met de auto te gaan.. of is dat bijzonder af te raden? Het boeit niet zoveel als we daarna nog een eind moeten lopen oid.. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|