return to tranceaddict
Pages: 1 [2] 3 4 
Love Parade

Miss Proximus
kijk hier maar ff voor de husk arrangementen :)

http://www.partyhall.nl/nl/html/alg...I66VC23QFB00NSQ
Joop_rl
Ik ben vorig jaar geweest en het ligt er aan hoelang je wil gaan maar ik denk dat wanneer je voor het eerst gaat inderdaad beter een verzorgde reis kan nemen. Zelf vind ik het een stukkie beter om er zelf met de auto heen te gaan en in een hotel te overnachten maar ik denk dat de meeste hotels in de buurt nu al wel volgeboekt zullen zijn dus veel keus zal je niet meer hebben.
Ik weet wel dat je een geweldige tijd te gemoed gaat.
Have >> I know i will:cool: :cool: :p
John
cool, thnx mense ik ga is ff rondkijke wat ik(we) precies wil(len)...ben vanmiddag weer es gezakt voor mn rijbewijs dus met de auto zit er misschien niet eens in:S et enige rotte aan een busreis is dat je zo afhankelijk bent.. je kannie ff langer blijven (of eerder weg, maar dat lijkt me niet :D) en et moet niet al te duur zijn..albert heijn salaris is ook nie alles en die extra rijlessen hakken der weer in hehe.
en eigenlijk wil ik wel een paar dagen blijve..vrij+zat+zon als et kan, maar ik meot ook nog ff overlegge (ga nie in mn remi:P) iig bedankt tot zo ver:) en meet ya at the love parade:)
mzzlsss
xxl
ben vorig jaar met de trein gegaan maar dat was iets te lang zitten dit jaar **** hotel om de hoek en met de klm naar berlijn!
John
oke ik heb nog steeds niets geboekt maar ik wil et deze week wel gaan doen:) maaaar ik (en niet alleen ik whehe) zit een beetje krap bij kas.. dus ik was van plan om met peterlanghout te gaan. zijn der mensen die ervaring hebben met pl? ik vind et eigenlijk maar een beetje een scary gedachte om in een pl bus te zitten maar goed :D:)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland