|
|
| Snowave |
| quote: | Originally posted by mr_fisken
verkar som jag har haft tur med mina nyår för dom senaste 4 nyåren har jag haft det riktigt skoj och då har jag inte planerat någonting alls direkt. samma dag som nyårsafton är brukar det dyka upp en fest nånstans som man får glida in på och så löser det sig :D
Men jag ska ge dig ett förslag på en fest jag skulle vilja besöka och det är QrimeTime i Amsterdam (Heineken music hall).
Det är en hardstylefest som går i Mafia-tema. Det är dresscode på att klä upp sig i typ skjorta, kavaj osv men jag tvivlar på att exakt alla gör det.
Hoppas det blir något i år bara för klickar man på QrimeTime på Q-dance hemsida så står det inget om årets fest men det är ju ett tag kvar också. |
Vore coolt fira typ nyår i liknande stuk =) |
|
|
| jofawe |
jag var i Lübeck i tyskland förra nyår, en spontanresa med de fyra närmaste polarna.
var helt klart det absolut roligaste jag gjort nån nyår, ever! |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by mr_fisken
verkar som jag har haft tur med mina nyår för dom senaste 4 nyåren har jag haft det riktigt skoj och då har jag inte planerat någonting alls direkt. samma dag som nyårsafton är brukar det dyka upp en fest nånstans som man får glida in på och så löser det sig :D
Men jag ska ge dig ett förslag på en fest jag skulle vilja besöka och det är QrimeTime i Amsterdam (Heineken music hall).
Det är en hardstylefest som går i Mafia-tema. Det är dresscode på att klä upp sig i typ skjorta, kavaj osv men jag tvivlar på att exakt alla gör det.
Hoppas det blir något i år bara för klickar man på QrimeTime på Q-dance hemsida så står det inget om årets fest men det är ju ett tag kvar också. |
w00t...pimptema på fest modell större, fan va fett - känns som att musiken skulle kunna kvitta med ett sådant koncept :) |
|
|
| mr_fisken |
Känns som ett roligt tema och det är säkert roligt även om man inte är hardstylenörd.
Såg på q-dance hemsida att festen ligger där under agendan, 31/12 som tidigare då. Dom väntar säkert med lite promotion för den festen tills Climax (25/11) är över. Såg dock i Danas agenda att hon var bokad till qrimetime :P |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|