|
|
| Braxen |
| quote: | Originally posted by Jeremy H
Bah, nyår. Är det bara jag som har ångest över nyår varje år? Hur välplanerade fester och sådär det än har blivit förr så är det så galet överskattat. Har haft 10ggr roligare på spontana utekvällar mitt i veckan än på några nyår hitills. Sorry för bitterheten, nyår blir säkert kul! Bara överskattat :p |
Agreed |
|
|
| SteveTranz4ever |
Som vanligt så blir det inte bättre än man gör det själv... Jag hade en asrolig nyårsafton igen förra året.
Började med middag, gott sällskap, god dricka i polarns lya på Kungsholmen, efter 12-slaget drog jag vidare till MondayBars fest...
Gryyym natt!
Fortfarande särskrivning... Nyårsfest... ;) |
|
|
| Snowave |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Som vanligt så blir det inte bättre än man gör det själv... Jag hade en asrolig nyårsafton igen förra året.
Började med middag, gott sällskap, god dricka i polarns lya på Kungsholmen, efter 12-slaget drog jag vidare till MondayBars fest...
Gryyym natt!
Fortfarande särskrivning... Nyårsfest... ;) |
hahaha. Lol! Mondaybar låter frestande. Borde ha fixat det =) nu.
Glömde jag att informera att det var svårt att lära svenska under min uppväxt iom att jag bodde i ett ghetto! Där det fanns 4 ordval abou län, Mushi galou, Schou brä & eeeyy jao. Där gäller bara särskrivning. :crazy: :tongue3. Lol. Inte ens svenska läraren talade svenska perfekt. Hehee |
|
|
| NooN |
| Förra nyåret var mitt bästa nyår någonsin och då var jag nykter. Alkohol är inte alltid bra helt enkelt :rolleyes: :D |
|
|
| mr_fisken |
verkar som jag har haft tur med mina nyår för dom senaste 4 nyåren har jag haft det riktigt skoj och då har jag inte planerat någonting alls direkt. samma dag som nyårsafton är brukar det dyka upp en fest nånstans som man får glida in på och så löser det sig :D
Men jag ska ge dig ett förslag på en fest jag skulle vilja besöka och det är QrimeTime i Amsterdam (Heineken music hall).
Det är en hardstylefest som går i Mafia-tema. Det är dresscode på att klä upp sig i typ skjorta, kavaj osv men jag tvivlar på att exakt alla gör det.
Hoppas det blir något i år bara för klickar man på QrimeTime på Q-dance hemsida så står det inget om årets fest men det är ju ett tag kvar också. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|