|
|
| TimeportE |
keej, eff een nieuwe thread.. bijna iedereen weet wel als der een groot feest aankomt maar kleinere partys zijn duidelijk nie altijd (voor mij dan :)) even goed aangekondigd, dus:
post hier de kleinere parties die toch de moeite waard zijn om de bezoeken! :D
ik kwam op 2 namen: Nexus en Hardbass
ik ga eff kijken of iemand hiero naar hardbass wil gaan want het lijkt me eigenlijk wel vet om der heen tegaan (en het kost ook gewoon minder als een "groot" feest (in mijn situatie is dat heel handig! :D)_ |
|
|
| Henkie_henk |
Goed idee.. is misschien ook wel handig om hier alleen de data's enzow te posten..
en in andere thread te lulle over hoe fat t wel niet is.. en wie der gaat en wrom.. maar dat zien we wel.. kijke of veel mense meedoen:)
Starlight
Zaterdag 23 maart CLUBNIGHT DJ TOM HARDING (UK)
DJ BIRD
en een echt feest(je)
Vrijdag 29 maart EVOLUTION part 2
Johan Gielen
Jon the Dentist
Armin van Buuren
Secret Simba
Don Diablo
Promiss
Bas & Ram
Bird
Moreno
Evolution one was ook fat.. fat feestje zalt weer worden..
meu je eem kieke op
http://www.starlight.nl/uitgaan/evolution.html
GreetZz |
|
|
| Menno |
Ik ga zeker naar Hardbass toe 27 April, het is wel 2 dagen voor Qontact maar ik wil Marco V en Cosmic Gate niet missen..:)
Voor de rest komen er ook wel een paar leuke feesjes aan hier in Scanners Dordrecht.
Vanavond NR01...georganiseerd door B2S-Events
-Misja Helsloot
-Gizmo
-Jose
-JP
-Clive King
-Francois...en nog een paar.
Nr. 02 op 20 april 2002:
> Michel de Heij
> Melvin
> 2 O'clock Ron
> Ton TB
> Bas & Ram
> Isaac
> Francois
> Denniz
Op 27 April hebben we hier ook DE LIK met Cor Fijneman en Johan Gielen.
Op 29 April hebben we Hard Plastic:
Mainstage [hardhouse, hardclub, hardtrance]
> Jose
> Promiss
> Francois
> Mike S
> Denniz
Club [Oldschool, classics]
> Dana
> Darkraver
> Rob & Mc Joe
> DJ Quest
Op 30 April hebben we hier 'Boulevard of Dance'...dit is een feest buiten voor het stadskantoor ...Marco V en Johan Gielen komen zeker al.
We krijgen ook nog een DJ-Contest, als je je wilt inschrijven moet je ff op de main-page van scanners kijken. |
|
|
| Gekhous |
| en dan dacht je dat je wel aardig zat qua uitgaan in de Randstad, nee, zelfs in DORDRECHT is het beter!!! wat zeg ik, het is daar HEMELS!!!! :) |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by Gekhous
en dan dacht je dat je wel aardig zat qua uitgaan in de Randstad, nee, zelfs in DORDRECHT is het beter!!! wat zeg ik, het is daar HEMELS!!!! :) |
dordrecht is nog steeds randstad hoor:D:D:D |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|