|
|
| Akira |
| quote: | Originally posted by TimeportE
ik zie en hoor wel vaker iets over dat powezone gedoe.. was dat nou (en is der een website van!! :)) |
Nou ik denk niet dat de gemiddelde TA fan de powerzone NIET leuk zal gaan vinden...de powerzone heeft een website www.thepowerzone.nl De muziek die er gedraaid word is zeker niet TRANCE...maar over het algemeen softe clubmuziek...de sfeer vind ik wel heel erg goed.Een hoop hele mooie mensen.Veel rijke mensen met hele mooie auto's voor de club :D:D:D...Maar er worden ook wel es techno/trance feesten enzo in de PZ op vrijdag gehouden en dan weet ik niet hoe het dan is... |
|
|
| Remy D |
19 april Excess in de POWERZONE!!!!!!
4 hours SVEN VATH Woohoooooooooo
daar ben ik te vinden. :D:D:eyes: |
|
|
| Jappio |
| Komende vrijdag ga ik naar Starlight.. Dus jullie horen t wel hoe t daar bevalt :p |
|
|
| Eye-Riz |
ehm, was dit niet een thread over kleine underground parties? Daar valt Starlight NIET onder... of was het de verkeerde thread? of gewoon off topic? :p
[edit met typex mode]veeg veeg alle typfoutjes weg[/edit met typex mode] |
|
|
| Akira |
| quote: | Originally posted by Jappio
Komende vrijdag ga ik naar Starlight.. Dus jullie horen t wel hoe t daar bevalt :p |
Veel plezier manneke...hoop niet dat het zo druk word als afgelopen zaterdag voor je want dan is het enorm KUT...
IK ga niet vond het Te duur |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|