|
|
| aphex |
| quote: | Originally posted by DJ Bazz
okay voor de noordelingen (mezelf en 3 anderen ofzoiets:D)
22 maart DJ Exclusive Party, Theater Diana Assen
oa sebass en nog meer dan 10 andere djs/liveacts (inc. striptease act:))
30 maart feestje in de Troubadour, Groningen
techno zaal, trance zaal en nog twee andere zalen, lineup weet ik zo ff niet
6 april Trinity In Technoland, Bloemveilinghallen Eelde
4 zalen Techno + Progressive/trance + Chill Out + VJ zaal
oa Bas & Ram, DJ Ven, Vibe da Funk en onze local hero: Dj Orchid
Dit schijnt wel een een wreed feestje te worden, met een zeer mooie aankleding, gaat heel snel uitverkocht worden, er komen zelfs bussen uit engeland en duitsland. Een echte aanrader dus als je niet naar Qlimax gaat, volgens DJ Ven. |
ok hier ben ik bij aangezien eelde natuurlijk mijn STAD is :)
okok dorp.. ..gehucht.. gat.. ok laatmaar
MAAR we hebben een feest :P hehe
komt allen! |
|
|
| Ruben_Dubbink |
| quote: | Originally posted by franzelare
Verder zijn de dance stations in lucky zeker oke maar daar buiten zijn daar vaak ook nog wel redelijk goede DJ's. |
zoals Brooklynn Bounce binnenkort bedoel je? ;) ;) ;)
3 mei wel richting Lucky ja,
over Kai Tracid: not sure yet,
GreetZ RubDub |
|
|
| Akira |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
OK, ff voor de duidelijkheid
ZAK = voor TMF volk
INDEX = voor de echte bikkels
Trust me!! |
NOu ja ik weet het niet...ik vond de zak eigenlijk niet zo veel verschillen met INDEX.ALlebei niet goed genoeg om 1.5 uur in de auto te zitten.Ja okay ik ben in beide tenten ook maar 1x geweest.Nou ik vond dat er index wel een erg hoog gehalte HIP hoppende duitsers waren die in de trancezaal volle bak zatten te HIP hoppen en in zak heb ik die niet gezien.
Voor de rest heb ik in de ZAK wel twee leuke meisjes leren kennen...:D:D hehehe
En kolkie wolkie DIEKA VIND ik echt een baggertent....KUT publiek etc.. |
|
|
| Ruben_Dubbink |
| quote: | Originally posted by Akira
En kolkie wolkie DIEKA VIND ik echt een baggertent....KUT publiek etc.. |
kan ik me iets bij voorstellen. Het publiek is iig niet echt super.
Als de dj's lekker draaien, kan het er zeker wel gezellig zijn!!
GreetZ RubDub
ps. ben er trouwens het hele jaar nog niet geweest, dus het kan wel veranderd zijn. :) |
|
|
| kolkiewolkie |
| quote: | | Originally posted by Akira En kolkie wolkie DIEKA VIND ik echt een baggertent....KUT publiek etc.. |
ieder zijn mening (wat in deze thread wel HEEL duidelijk naar voren komt:p ), maar dan ben ik wel benieuwd wat je dan wel een kewle tent vind? starlight ofzo? hoor ik welliswaar veel goeds over, maar ook af en toe verhalen dat er geen kloot aan is...(PLUS, dat het gewoon zwaar kut is dat ie al zo vroeg dichtgaat. weet niet precies, maar als ik henkie snacht om half 4 op de msn heb en hoor dat ie alweer terug is van starlight omdat ie dichtzit denk ik toch van...huh :conf:
en om even terug te komen op dieka: ik vermaak me er meestal prima (zeg 8 van de 10 keer)
ZAK: vind ik zelf top, en is nog eens dichtbij ook
Index: ga ik dus vrijdag over een week naartoe om te kijken wat het is...
nog steeds geld: ik heb niet erg veel vergelijkingsmateriaal, en wat ik wel weet is dat zak IN VERGELIJKING MET ANDERE TENTEN gewoon veeeeel beter is....maar ja, die andere tenten zijn dan ook meestal de 'vieze boerenneuktenten' waarvan ik de meeste al een heeeeele tijd niet meer bezocht heb....
nog even @ franzelare: jou snap ik echt niet; je roept dat je zak geen zak aanvind, en lucky ook buiten de dancensation wel leuk kan wezen......:conf: als ik de NORMALE discotheekavonden vergelijk van ZAK en lucky en zak is volgens petrus tmfniveau dan is lucky KetNetniveau ofzo....
EDIT: dat AURA in ibbenburen gaat toch weer richting een behoorlijk pleuriseind rijden (volgens de routenet 101 km).... maja, je er natuurlijk wat voor over hebben he :p
L8er
mzzl |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|