|
|
| kolkiewolkie |
:eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes:
dat was dus mijn reactie toen ik zag dat kai tracid binnenkort (29 maart) bij mij in de buurt draait.......
hieronder staan de kai tracid bezoekjes die haalbaar zijn voor sommigen:
29 maart: kai tracid @ INDEX schuttorf (dr. kuipers, ik spreek je hier nog over, ff offtopic, sorry)(kan iemand me trouwens die site geven van index, ik kannum nie vinden)
EN, voor de mensen die iets zuidelijker wonen (nabij nijmegen) nog een tipje:
30 maart: kai tracid @ HEXENHOUSE EMPIRE PLAZA, das dus in Wesel... nou zegt jullie dit misschien niet zoveel, maar ik kan jullie melden dat dit naar ik schat een kilometertje of 50 ten oosten van nijmegen is duzz.....ENJOOOOOY. voor mij = dat dus te ver...
deze 2 zijn in mijn optiek de enige mogelijkheden om binnen anderhalve maand deze man aan het werk te zien...(verder gaat de site niet)
INFO: www.tracid.de |
|
|
| Dr. Kuipers |
Hey Kolkie,
Ik heb het ook al beetje in andere thread neer gepleurd (over base in your face!)
Maar zal het ook maar hier neer pleuren.
Kai Tracid 29 maart in INDEX
Site van INDEX: http://www.i-n-d-e-x.de
En dit is de flyer:

Hier gaan wij dus heen Kolkie :p |
|
|
| !_PeTrUs_! |
OK, ff voor de duidelijkheid
ZAK = voor TMF volk
INDEX = voor de echte bikkels
Trust me!! |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
EN, voor de mensen die iets zuidelijker wonen (nabij nijmegen) nog een tipje:
30 maart: kai tracid @ HEXENHOUSE EMPIRE PLAZA, das dus in Wesel... nou zegt jullie dit misschien niet zoveel, maar ik kan jullie melden dat dit naar ik schat een kilometertje of 50 ten oosten van nijmegen is duzz.....ENJOOOOOY. voor mij = dat dus te ver... |
hexenhouse empire plaza... nog nooit van gehoord maar ik zal eens kijken of ze toevallig een homepage hebben.. alleen probleem is dat niemand die met mij mee zou willen een auto heb.. misschien kan ik met blightly, tango of andere lui uit nijmegen mee.. :):) (hint hint!.. :D)
eerst eff kijken of ik dan nie pw-week heb, zou wel erg kut zijn! |
|
|
| franzelare |
nou mijn mening dan even.....
ZAK = geen ZAK aan!!
INDEX kan wel heel gezellig zijn maar heeft ook duidelijke mindere avonden,
maar als je toch onderweg ben rei dan eens door naar AURA in Ibbenburen volgens mij. Dat is bere gezellig, zijn minder nederlanders als in zak en index maar toch nog redelijk wat.
Verder zijn de dance stations in lucky zeker oke maar daar buiten zijn daar vaak ook nog wel redelijk goede DJ's. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|