return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 19 20 
Kleinere Party's Info

New Wave
Ejh thee haaa shee........waarom gaan jullie niet gezellig mee op 11 mei naar masterdam, techno delight boat is een leuk techno feestje, zit er wel in dat ik daar weer moet filmen.....
T.H.C.
Als dat het weekend van hemelvaart is zit ik in Duitsland, anders ga ik misschien wel, ziet er leuk uit. En waar is het eigenlijk? dat kan ik niet vinden op de site.
ChooChoo
quote:
Originally posted by magrec
Daarnaasr weet ik dat er in nijmegen in café dancer binnenkort op vrijdagavond progressive feesten zullen worden gegeven (met o.a dj peric He ownzzzzzzzz hehe)

Ha ja, The Dancer... relaxt tentje. Kom er wel vaker, een vriend van mij draait daar iedere zaterdagavond: Dj David <----echt een aanrader :).

greetz
TimeportE
quote:
Originally posted by ChooChoo

Ha ja, The Dancer... relaxt tentje. Kom er wel vaker, een vriend van mij draait daar iedere zaterdagavond: Dj David <----echt een aanrader :).

greetz

heet die toevallig leseman van achter?? :) en heeft ie een broer die daar ook wel eens draait , daniel (Dan-L) ?? :D:D
dancer is idd erg relaxed, ze draaien daar altijd heel lekker, leuke sfeer ook! :)
ChooChoo
quote:
Originally posted by TimeportE

heet die toevallig leseman van achter?? :) en heeft ie een broer die daar ook wel eens draait , daniel (Dan-L) ?? :D:D
dancer is idd erg relaxed, ze draaien daar altijd heel lekker, leuke sfeer ook! :)

Haha. Daniel is een hele goede vriend van mij, hij heeft zelfs bij mij in de klas gezeten :D. Was vrijdag nog met hen naar de massa geweest :D. Ze draaien allebei zeer goed ja...

greetz en zie je misschien wel s bij de Dancer
ChooChoo

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland