|
|
| Raymond |
Ik zit hier nou al een tijdje over na te denken, maar wat vinden jullie nou hiervan???
Gaan jullie voor dat ene TOP nummer op Mp3, dus dat je zeg maar het nummer van het begin tot het eind mee maakt.
Of houden jullie meer van een gemixte cd, waardoor je 74 min lang wordt meegezogen in een reis van Strings en Synths......?????
Ik zelf ga meer voor het mix gebeuren, dus ik zet vaker een Cdtje of Liveset op dan een paar mp3tjes achter elkaar in m'n Playlist........ |
|
|
| !_PeTrUs_! |
Vroeger was het alleen maar Livesets & CD's omdat dat het enige was waar ik toen aan kon komen. Ik heb hier nog zo'n 70 CD's met mp3 liggen met van die meuk (ja idd, toen spoorde ik al niet :D).
Nu is het alleen maar rips van Vinyl -cdm-cds-cdr-etc.
Ik download alleen nog de livesets waar ik ben geweest, maar das tegenwoordig bijna nix meer omdat geen 1 van de feesten op de radio komt :D. |
|
|
| Apoptosis |
Ik hou van beide... Maar als om een enkele nummer gaat, ga k voor HELE VERSIES, dus ook (rips van) vinyl en cd singles. k kan r absoluut niet tegen als k gewoon 1 nummer wil horen en k hoor dat ie midden in dat liedjes ergens begint en dat ie niet mooi eindigt (als in gewoon zomaar ergens geknipt)... Dan mis je die hele opbouw etc. Als k een nr heb gedownload die van een mix-cd is geript, dan gooi k em gelijk weg en zoek k er een hele versie van.
Maar als k in de auto of zow een tydje lang een muziekie op wil hebben dan gaat een goed mixje (mix-cdtje of liveset-rip) er wel in... |
|
|
| Gurian |
Ik kies ook voor de Mp3's.
Ik vindt het gewoon relaxt als ik een nummer van het begin tot het eind kan luisteren.
Maar voor goede livesets maak ik een uitzondering :D. Die wil ik ook nog wel eens op cd branden. |
|
|
| Blik |
MP3s voor mij ook
al is het maar dat op mixen nooit al de nummers staan die ik wil horen |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|