|
|
| MondayBar |
Hejsan
På lördag 14 oktober har vi nypremiär i Stockholm på ANGEL. För er som inte var med i våras, så är ANGEL Monday Bars tranceklubb som vi körde på fredagar på Riddarkällaren. Vi tog ett uppehåll under sommaren men är nu tillbaka i ny lokal, på lördagar en gång i månaden (till att börja med).
K2, den nya lokalen, längst ned på Götgatan, är suberb med högt i tak och bra ljud, ungefär som ett "mini-GK" (samma som SVAJ kör i, men vi använder ytterligare ett rum) med 2 dansgolv + bar-dj. Klubben är tänkt som ett avslappnat, billigt alternativ till de rätt påkostade fester Monday Bar gör annars. Enbart lokala djs, låg entré och skön stämning.
Till premiären har vi bokat Åke Ceder och Fredrik Grass utöver våra residents Jace och Johnny Boy. Med andra ord kan du vänta dig trance i alla former, från melodisk till hårdare, tech, prog, psy mm.
ANGEL - Nypremiär (en gång i månaden)
Lördag 14 oktober
K2, Götgatan 99, Stockholm
T-bana: Skanstull
Öppet 21-02
Ålder 20 (snällt..) 18 med förköp
Entré 80 kr - Gratis före 22.00
Vi släpper 100 förköpsbiljetter på CUM för 80 kr/st som garanterar inträde.
Välkommen!
Staffan & Johnny
ANGEL / Monday Bar |
|
|
| jofawe |
mysigt..
Men jag tycker ni kan dra ut på turné så man kan gå lite oftare =) |
|
|
| SteveTranz4ever |
Shiiiit vilken hårt helg det kommer bli!
Detta är ju så givet... men lite sliten kommer jag allt vara, kvartals-kick-off med jobbet på Garbo kvällen innan :rolleyes:
Dom festerna brukar ju bli rätt blöta! |
|
|
| Vizay |
kanske tittar förbi en stund efter jobbet :)
Söker ni efter folk till spelarna eller har ni det utstakat och klart vilka som ska lira? |
|
|
| Kvicket |
| Jaaaaa! Jace, som jag har väntat på att få se honom igen ;) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|