return to tranceaddict
Pages: 1 [2] 3 4 
Euro 2008

Vizay
dags att spara då så man har råd med biljetterna, vore grymt kul att dra ner och kolla :D
benni
quote:
Originally posted by fede

Jag tycker också att det är konstigt att icke-europeiska lag får delta :S

wannabe's :cool:

och ja.. loggan såg helt klart bättre ut 2004
benni
Onsdag den 11okt kl 19.30 på TV3: Sverige - Island (i reykjavík)

hejdå sverige :cool: :cool: :D
RebeL9
quote:
Originally posted by St_Andrew
Armenien, och Cypern också då eller?

(Och Kazakstan och Georgien som av många inte heller skulle klassas som Europa?)

Hursomhelst, efter att ha vart på VM i sommras så kan jag bara säga att jag kommer definitivt utan tvekan även att åka till EM :D

ja ut med dem också. däremot har Israel mer än en anledning att inte vara med i EM. Utöver de geografiska så anser jag att deras politik ger de inte rätt att ha tillträde till några internationella mästerskap. På samma sätt som Sydafrika blev bojkottad från alla sportsammanhang under Apartheidregimen och på samma sätt som Serbien blev portad från EM 1992 i Sverige.
Så NEJ TACK till Israel.
St_Andrew
quote:
Originally posted by RebeL9
ja ut med dem också. däremot har Israel mer än en anledning att inte vara med i EM. Utöver de geografiska så anser jag att deras politik ger de inte rätt att ha tillträde till några internationella mästerskap. På samma sätt som Sydafrika blev bojkottad från alla sportsammanhang under Apartheidregimen och på samma sätt som Serbien blev portad från EM 1992 i Sverige.
Så NEJ TACK till Israel.

Ryssland också för Tjetjenien? Eller Storbritanien för Irak? För att inte tala om alla länder som borde bli uteslutna ur VM.

Inte för att jag stödjer Israelerna på något sätt, men går knappast att jämföra med varken Sydafrika eller Serbien, och om man skulle göra det ska man också bojkotta en jävla massa fler.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden