return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 
Lokale verkiezingen

Devilex
Moet daar tegenwoordig de cafébaas niet voor opdraaien?
eieregooie
quote:
Originally posted by Push2005
wel Europese richtlijnen en bijgevolg is ook al een deel van het communistisch ideaal gelukkig onmogelijk geworden :)

Zoals wat? (ja, ik ben oprecht geinteresseerd)

En wie bedoel je met "ze"? Die groen partij, of in het algemeen mensen die er communistische idealen op nahouden? Want het ligt er natuurlijk maar net aan hoe je die idealen denkt te gaan nastreven...

Communisme is wat dat betreft namelijk een veel ruimer begrip dan het racisme waar ik VB van beticht. Nationalisme is op zich ook niet veel mis mee... maar de manier waarop VB dat tot uitvoer wil brengen wel.
Bertn
laten we aub niet al te veel offtopic gaan, en het hebben over communisme versus nationalisme en zo:)
Push2005
quote:
Originally posted by eieregooie
Zoals wat? (ja, ik ben oprecht geinteresseerd)

En wie bedoel je met "ze"? Die groen partij, of in het algemeen mensen die er communistische idealen op nahouden? Want het ligt er natuurlijk maar net aan hoe je die idealen denkt te gaan nastreven...

Communisme is wat dat betreft namelijk een veel ruimer begrip dan het racisme waar ik VB van beticht. Nationalisme is op zich ook niet veel mis mee... maar de manier waarop VB dat tot uitvoer wil brengen wel.

De vrijemarkteconomie is europees vastgelegd, ook de economische ruimtes enzo... Daar staan communisten niet voor. Ik haal nu maar aan wat me te binnen schiet, er bestaan ongetwijfeld wel documenten over :)

En met "ze" verwees ik dus naar communistische idealisten, ja :)
Je hebt wel volledig gelijk dat het een ruimer te interpreteren begrip is dan racisme. Maar persoonlijk vind ik dat je vandaag de dag zo rap voor racist wordt beticht, dat vind ik een beetje jammer...
eieregooie
quote:
Originally posted by Bertn
laten we aub niet al te veel offtopic gaan, en het hebben over communisme versus nationalisme en zo:)

Waarom niet? Het zijn toch de beginselen van politieke partijen?

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium