return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 
Lokale verkiezingen

eieregooie
quote:
Originally posted by Push2005
Aan geen kanten ;)

Nogmaals, ik ken groen niet... maar dan nog, communisme streeft voor zover ik weer geen idealen na die volgens de huidige democratie strafbaar zijn...
Nabistai
Hiernet nog eventjes de programmapunten van het VB voor Lennik doorgenomen. Nu willen ze hier ook al alle wegen verminderen tot max 70 km/u, en een heel deel 30 km/u. Bijna elke partij heeft wel een dergelijk programmapunt in hun beleid staan. Dan vraag ik mij altijd af, welke mensen vragen daar nu achter?
Push2005
quote:
Originally posted by eieregooie
communisme streeft voor zover ik weer geen idealen na die volgens de huidige democratie strafbaar zijn...

In theorie niet...

Democratische principes schenden ze niet, wel Europese richtlijnen en bijgevolg is ook al een deel van het communistisch ideaal gelukkig onmogelijk geworden :)
Devilex
Het geld om de zaken die ze beloven te kunnen realiseren moet van ergens komen é.
Push2005
quote:
Originally posted by Nabistai
Hiernet nog eventjes de programmapunten van het VB voor Lennik doorgenomen. Nu willen ze hier ook al alle wegen verminderen tot max 70 km/u, en een heel deel 30 km/u. Bijna elke partij heeft wel een dergelijk programmapunt in hun beleid staan. Dan vraag ik mij altijd af, welke mensen vragen daar nu achter?

Hysterische ouders wiens kind verkeersslachtoffer was :p

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium