|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Push2005
Aan geen kanten ;) |
Nogmaals, ik ken groen niet... maar dan nog, communisme streeft voor zover ik weer geen idealen na die volgens de huidige democratie strafbaar zijn... |
|
|
| Nabistai |
| Hiernet nog eventjes de programmapunten van het VB voor Lennik doorgenomen. Nu willen ze hier ook al alle wegen verminderen tot max 70 km/u, en een heel deel 30 km/u. Bijna elke partij heeft wel een dergelijk programmapunt in hun beleid staan. Dan vraag ik mij altijd af, welke mensen vragen daar nu achter? |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by eieregooie
communisme streeft voor zover ik weer geen idealen na die volgens de huidige democratie strafbaar zijn... |
In theorie niet...
Democratische principes schenden ze niet, wel Europese richtlijnen en bijgevolg is ook al een deel van het communistisch ideaal gelukkig onmogelijk geworden :) |
|
|
| Devilex |
| Het geld om de zaken die ze beloven te kunnen realiseren moet van ergens komen é. |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Nabistai
Hiernet nog eventjes de programmapunten van het VB voor Lennik doorgenomen. Nu willen ze hier ook al alle wegen verminderen tot max 70 km/u, en een heel deel 30 km/u. Bijna elke partij heeft wel een dergelijk programmapunt in hun beleid staan. Dan vraag ik mij altijd af, welke mensen vragen daar nu achter? |
Hysterische ouders wiens kind verkeersslachtoffer was :p |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|