|
|
| eieregooie |
En het ergste is dat de meeste VB stemmers niet eens VOOR VB zijn, maar gewoon ontevreden over het huidige bestel...
Blanco zeg ik, blanco :p |
|
|
| Real |
| Die 6 stemmen voor het Vlaams Belang zijn allemaal van dubbelaccounts van Toni_D2. |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Bertn
+1 voor de boodschap, al is het niet allemaal even genuanceerd uitgelegd:) |
Naja, ongenuanceerd...
Mensen die zonder schroom kreten als "Vol is vol" en "Eigen volk eerst" uitslaan zijn gewoon regelrechte racisten. |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Estuera
Goe bezig :rolleyes: Stem anders ff een nazi partij aan de top, zal goed zijn voor de muziek scene , of wat dacht ge dat dat gaat geven zo'n stelletje onverdraagzame fascisten aan de macht?
Ik vind het triestig dat zelfs hier op beta , waar het meerendeel toch verstandige mensen zijn zo op deze partij gestemd word
:( |
1) VB is geen Nazi partij; das een onnozel links verwijt
2) Stemmen op VB heeft ergens wel met intelligentie te maken, maar mensen die in grootsteden wonen en erop stemmen kan ik best nog begrijpen
3) Meer vlaamse muziek op de radio = Meer M.I.K.E & Estuera op de radio :toothless
Ik ben geen VB liefhebber maar die verwijten zijn er wel wat over... Dat is de typische stem die je wel meermaals hoort; het Vlaams Belang bestrijdt je beter met rationele argumenten :)
Ik hoop trouwens VAN HARTE op een doorbreking van het cordon om eindelijk eens hun kunnen te zien. Lokaal is lang zo erg niet als Vlaams of federaal en als ze het verprutsen zal de partij smelten als sneeuw voor de zon en krijgen we weer een normaal politiek landschap... In oostenrijk is Extreem rechts ook bestreden door ze in de meerderheid op te nemen.
| quote: | Originally posted by eieregooie
Mensen die zonder schroom kreten als "Vol is vol" en "Eigen volk eerst" uitslaan zijn gewoon regelrechte racisten. |
Oneens! De top van VB is racistisch ja, maar die slogans doen er niets toe. Fortuyn zei immers ook altijd dat Nederland vol zat :) |
|
|
| Estuera |
| quote: | Originally posted by Bertn
+1 voor de boodschap, al is het niet allemaal even genuanceerd uitgelegd:) |
Duidelijke taal is in dit geval nodig ;) Sinds de vorige verkiengen erger ik me dood aan dat de media hen als een gewone partij behandeld...
Het zijn gewoon nazi's, ge moet amper zoeken om te te vinden hoe 'aangebrand' de meeste partij kopstukken daar zijn. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|