return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 [34] 
Lokale verkiezingen

FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by Push2005
Even terzijde: De VLD is gewoon één en al verziekt momenteel; ze willen zelfs sociaal-progressief worden; haha... alles waar liberalisme NIET voor staat. Dedecker kaartte die problemen tenminste aan en haalde bij de voorzittersverkiezingen niet voor niets een groot aantal voorkeursstemmen van de rechtsliberalen.
Bart Somers is een groter probleem voor de VLD dan Dedecker... Ik hoop dan ook dat de VLD een grote verkiezingsnederlaag lijdt en zich gaat herbronnen naar een echte liberale partij.

hier kan ik mij, jammer genoeg, perfect in vinden :(

de VLD heeft de laatste jaren te vaak standpunten / meningen ingenomen waarvan ze zeiden die absoluut te verdedigen en waarvoor ze absoluut het been stijf zouden houden ... om dan uiteindelijk toch toe te geven. Dan kan ik iemand als Dedecker beter apprecieren: iemand die mss (te?) harde taal gebruikt, maar dan weet je tenminste waar het op slaat, dat hij het ook meent en hij ook alles zal doen om zijn doel te behalen.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium