return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 [32] 33 34 
Lokale verkiezingen

TOR
Dat valt nog af te wachten. Het zou me niet verbazen mocht het kartel afgerekend worden op dit hele fiasco en een groot deel van hun geloofdwaardigheid zijn verloren. Wil je hen immers aan de macht als het strubbelt tussen beide gelederen? Vond dit toch een staaltje amateurisme.
Antony
quote:
Originally posted by Bertn
ik vind dedecker maar een dikke mongool:p

+ 1
Bjorn Vidaz
Ik ben zwaar ontgoocheld in de N-VA. Mischien dat ik een mooi kruis trek door mijn stembiljet volgend jaar.
:(
diddi
Logisch toch dat CD&V niet met Dedecker voort wil. Dedecker maakt alleen maar ambras en probeert telkens zijn wil door te drukken door te provoceren,... Dedecker is geen politieker imo. Hij had beter in de sport gebleven.

Ik ben wel blij dat NVA voor CD&V gekozen heeft. Bij de volgende nationale verkiezingen zal CD&V weer sterk presteren. Er zijn in die legislatuur enkele belangrijke beslissingen te nemen. Ik denk hier vooral aan de volgende fase van de staatshervorming, de splitsing van Halle-Vilvoorde,... Een beetje vlaams nationalisme kan tijdens die gesprekken geen kwaad. ;)

De liberalen zijn er nu toch echt een potje van aan het maken. De regering heeft nog een openstaande schuld van 2,5 MILJARD Euro. Dank u verhofstad, dank u Freya, dank u Reynders, vielen dank...
Bjorn Vidaz
Mja, ik vind niet dat Dedecker alleen maar ambras maakt. Bij de VLD heeft hij af en toe tegen de schenen gestampt van de leiders van de partij maar niet meer dan terecht als je ziet welke koers ze gevaard hebben. Dedecker was hierin niet alleen, ook Beysen, Coveliers, Bouckaert enz deden dit. Ik snap niet waarom iedereen Dedecker als boeman ziet, hij is gewoon rechtuit.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium