return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 [29] 30 31 32 33 34 
Lokale verkiezingen

djcresto
quote:
Originally posted by Bertn
ze zijn alvast hun extra procenten van de NVA kwijt nu:) maar het leterme-effect zal veel doen denk ik:)

Het feit dat ze nu onmiddellijk breken met NVA omdat Dedecker erbij is zal hen nog wel wat stemmen opleveren. Denk niet dat iedereen bij het NVA zo blij is met die overstap en naar welke partij moeten die mensen dan gaan. Bovendien maakt het CD&V zich populair bij iedereen die tegen Dedecker is en dat zal ook weer wat stemmen opleveren.
Push2005
Een jammere zet wel... Maar de N-VA verliest hierdoor absoluut geen geloofwaardigheid. Ik vind Dedecker trouwens lang niet zo'n probleemfiguur als nu wordt voorgesteld; hoe belachelijk is dat niet?
Het is een overtuigd rechtsliberaal, ook niet meteen mijn favoriete strekking... Zijn stijl is ruw maar alvast niet over the top. Ik vind het alleszins totaal niet erg dat de N-VA hem aan boord heeft gehesen.

Ik vond wel dat het kartel goed werkte, ze waren een alternatief voor die knoeiers van paars... Vooral goed beleid straalt van het kartel af, dat zie je in de huidige vlaamse regering ook.

Volgens mij wil N-VA ook nog eens zien wat ze waard zijn bij de federale verkiezingen en gaan ze daarom solo. Als ze grandiooos verliezen zullen ze waarschijnlijk dedecker buitensmijten en terug bij de CD&V aankloppen :p

Ik stem wellicht N-VA.
mellow_head
Ik stem op Lucske!
pooley
Dedecker is voer voor VB.
Met zijn uitspraken bereikt hij niets, hij wil gewoon meer airtime hebben. Met shockeren en populistisch doen geraak je niet ver, zie maar naar zijn nederlaag in zijn stad...

Waarom keert CD&V de rug aan N-VA?
,,Vandeurzen is voorzitter van CD&V. Hij moet mij de les niet lezen.
Wie is trouwens Vandeurzen? Hij heeft het charisma van een lavabo.''

En dat over de partijvoorzitter van CD&V...

Wel raar dat em weinig of niets van hem liet horen terwijl hij 'zonder partij' zat...
FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by djcresto
Volgens mij gaat CD&V echt gigantisch winnen volgend jaar.

:(

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium