|
|
| eieregooie |
Hier noemden ze het "VB wint maar verliest toch"
En ik denk dat moreel gezien VB inderdaad niet de winnaar is. |
|
|
| DJ Sid |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Hier noemden ze het "VB wint maar verliest toch"
En ik denk dat moreel gezien VB inderdaad niet de winnaar is. |
VB is nog nooit de winnaar geweest, want ze hebben nog nooit ergens in het bestuur gezeten. |
|
|
| Dark Apostle |
| 1 ding is zeker, vld verliest hier in Antwerpen. Denk dat de mensen het beu zijn dat die hun politieke oriëntering draait met de wind. |
|
|
| Devilex |
| quote: | Originally posted by DJ Sid
VB is nog nooit de winnaar geweest, want ze hebben nog nooit ergens in het bestuur gezeten. |
Omdat ze nooit de kans krijgen door het cordon sanitaire |
|
|
| Shadowkid |
| quote: | Originally posted by Xilver
Het VB is in Antwerpen een halve procent gestegen. De stemmen zijn allemaal van Groen en VLD afgesnoept, en uiteraard een klein deel door het migrantenstemrecht. |
En ook wel een deeltje door "nieuwe belgen" denk ik, tenzij ge dat onder migrantenstemrecht beschouwt. Maar ik denk toch dat het aantal nieuwe belgen redelijk wat gestegen is de laatste jaren.
Anyway, Janssens zijn strategie om zich boven de partijen te plaatsen heeft gewerkt. Samen met het feit dat hij ook gewoon de helft van VB-programma heeft uitgevoerd.
Deze middag was er op één een debat over de verkiezingen, en daarin zei er ene dat de mensen gewoon een goede burgemeester beloond hebben en slecht bestuur afgestraft. En ik denk ook dat het over het algemeen zo gegaan is, en vrij logisch gezien het over plaatselijke bestuur gaat. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|