return to tranceaddict
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 
Lokale verkiezingen

Devilex
Ach hier in mijn kleine gemeente, mag ni klagen van onzen CD&V burgemeester.
Push2005
quote:
Originally posted by mrcanon
Ksnap nie goe wa er te vertellen valt over diene ezel da ik er morgen ga op tekenen. De politiek kan mij geen reet schelen. Vriendjespolitiek en zakkenvulling, dikke ja! Ik haat die stomme plakaten langs de weg, het is ene hoop zever! Van mijn part wordt de paus hier burgemeester. De pot op met die stomme verkiezingen! :whip:

Juist ja, en laat vooral je land onbestuurd :rolleyes:
Gemeenteraadsverkiezingen zijn behoorlijk belangrijk.

Ik stem lokaal, vlaams en federaal telkens anders. Voor de lokale verkiezingen gaat mijn stem uit naar de CD&V (die hier toch al 40% halen :D)

Ik ben eens benieuwd naar Antwerpen (enja, in tegenstelling tot anderen vind ik politiek behoorlijk boeiend ;))
Bertn
ik stem op "Opbouw Koekelare", gewoon voor de leut eigenlijk, want gn enkele partij staat mij aan hier:)
Bertn
quote:
Originally posted by mrcanon
Ksnap nie goe wa er te vertellen valt over diene ezel da ik er morgen ga op tekenen. De politiek kan mij geen reet schelen. Vriendjespolitiek en zakkenvulling, dikke ja! Ik haat die stomme plakaten langs de weg, het is ene hoop zever! Van mijn part wordt de paus hier burgemeester. De pot op met die stomme verkiezingen! :whip:

klik dan op "ongeldig", tstaat er voor iets tussen he:p
mrcanon
quote:
Originally posted by Bertn
klik dan op "ongeldig", tstaat er voor iets tussen he:p

Vind de ezel mooier :toothless, nee serieus, ik ga wel degelijk geldig stemmen hoor, maar de politiek interesseert mij geen kloten.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium