return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 
Lokale verkiezingen

TOR
quote:
Originally posted by Vishnu
Als ik al de folderkes erop na lees, komen alle vage beloftes telkens terug: investeren in de jeugd, in de sport, in de seniorenwerking, kortom: in alles.

Dat is mij ook opgevallen.

Met als toppunt die nieuwkomer bij Groen in Leuven toen hij in het programma Woord Tegen Woord met zijn mond vol tanden stond toen ze hem vroegen wat zijn concrete plannen waren :rolleyes:
Nyah
Pff speciaal vroeg uit bed en dalek van Antwerpen naar Maasmechelen om te gaan stemmen...

^^^
Ik ga me ni mengen in heel deze opgewonden politieke discussies; want daar komt alleen maar cafépraat van.
Ik wil gewoon 2 voorvallen toevoegen waar ik toch eens hartelijk om heb moeten lachen de voorbije week.
Ik zit door de week in Antwerpen en int weekend (om de 2 weken gemiddeld) ga ik naar Maasmechelen. Ik vind het dan wel leuk om door mijn post te gaan (alst ni te veel rekeningen zijn tenminste :p). Voorbije weekend had ik héél erg veel post. Allemaal politieke reclame; waarbij ze echt de moeite genomen hebben om je persoonlijk te benaderen. Er zat zelfs een brief bij van een vroegere juffrouw van mij van opt lagere waarbij ze geprobeerd heeft om opt gevoel te spelen: blabla.. je zat zoveel jaren geleden bij mij in de klas... blabla... je stemt toch zeker voor iemand die je kent :clown: ... Dit in het achterhoofd houdend, vraag ik me af waarom dat mens me dan nooit eens gegroet heeft als ik haar toevallig op straat of in de winkel tegen kwam. Ik ben er zeker van dat ze buiten aan die stemlokalen gaat staan om handjes uit te delen enz. Wat n schijnheiligheid...
Een ander voorval gaat over het postwerk dat Tom en ik hier in Antwerpen in de bus krijgen gegooid. Zoals iedereen waarschijnlijk - hopen politieke reclame. Alleen: alle drukwerk van VB kwam er gescheurd en verfrommeld binnen :p. Hoe ironisch is het niet. Mensen die tegen VB zijn pleiten voor vrijheid van meningsuiting enzo, maar dan vinden sommige mensen het precies toch nodig om de aangeboden informatie te beperken en invloed/druk op je uit te oefenen en een oordeel te vellen over welke politieke partij nu wel goed of slecht is. Maar dat heeft niets met vrijheid te maken, zeker?
Push2005
Ik gaan es bollekes gaan kleuren, hup oranje :p
Bertn
quote:
Originally posted by Push2005
Ik gaan es bollekes gaan kleuren, hup oranje :p

pff, ik heb gn goesting om naar dat lokaal te gaan:p
TOR
Ik ben welgeteld een kwartier weggeweest, weinig volk :D

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium