return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 
Lokale verkiezingen

Nabistai
quote:
Originally posted by Shadowkid
Lol, hier in Ternat is VB dan weer tegen het algemeen invoeren van zone 30's en verkeersdrempels, volgens hun folderke.

Anyway, hier maakt het toch weinig uit waarop ge stemt met alle afspraakjes enzo. Bovendien haalt de lijst van de burgemeester het hier toch normaal gezien.

Inderdaad, er staan zo'n kleppers op de lijst dat de LVB het gewoon vlekkeloos gaat halen :)
Real
quote:
Originally posted by Config
Groen! afficheert nu ook niet zoveel..

Jamaar anders moeten ze bomen dood doen!!!!
Push2005
quote:
Originally posted by Config
hier in Beernem eigenlijk nog zo goed als nix gezien van het Vlaams Belang.. Groen! afficheert nu ook niet zoveel.. dat heeft volgens mij toch nog altijd dikke invloed op de stemming ..
anyway, volgens mij haalt de CD&V het dit jaar terug en daar heb ik totaal geen probleem mee, ik ben content met de toestand gelijk ie nu is.. de BRON (Blauw en Rood) zal het wellicht niet halen volgens mij, de vorige keer kwamen ze ook samen op maar toen was er tegen CD&V niets te beginnen..

District Beernem:

Uitslag verkiezingen 2000

CVP
49,6 %
13 zetels

Bron
34,1%
8 zetels

Agalev
10,3%
2 zetels

Vlaams Blok
6,1%
0 zetels

Grappig om te zien hoe sterk CD&V in Westvlaanderen is; nuja ik heb er geen problemen mee... Ook in Brugge doen ze dat goed :)

Ondertussen hebben CD&V / NVA al eenveel stemmen als VB op het forum :toothless
eieregooie
quote:
Originally posted by Nabistai
Het valt mij op dat bij politieke discussies steeds maar weer wordt gefocussed op 1 ding: het VB afbreken. Positieve dingen of programmapunten van andere partijen komen quasi nooit aan bod.:o

Sja, VB hanteert gewoon een enorm hot issue als voornaamste verkiezingswapen. Blijkbaar vinden veel mensen het een van de belangrijkste verkiezingspunten. Dat resulteert vanzelfsprekend in felle voor en tegenstanders. Aangezien VB de enige "belangrijke (qua grootte)" partij is die op dat punt een dergelijk standpunt inneemt, is het onvermijdelijk dat er een voor VB - tegen VB cultuur ontstaat.
FCB_Fanatic
Hier in Bocholt komt Vlaams Belang nu ook voor de eerste keer op, maar kheb der eigenlijk niet zo heel veel van gemerkt. Deze week wel een folderke in de bus gehad van het VB en kheb het vlug ff doorgenomen. Stonden een aantal nationale programmapunten op had ik de indruk, maar verder niet veel gezien over wat ze eigenlijk in Bocholt van zins zijn.

Ik stem er in ieder geval niet op, ik stem op de Nieuwe Unie, eigenlijk een lijst van de VLD maar ze komen dus niet onder die naam op. Normaal zouden ze zoals de vorige keer weer een meerderheid moeten halen, maar vorige keer zijn toch CD&V en SP.a samen gegaan. Kben benieuwd of de NU het deze keer wel haalt, naar't schijnt zou het deze keer moeten lukken

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium