return to tranceaddict tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 5 
Scoop! Innercity line-up
View this Thread in Original format
jp
Zoals op de site van ID&T te lezen valt wordt maandag a.s. de line up voor IC2006 bekend gemaakt echter is deze al uitgelekt want gisteren kon je gewoon al op de site terecht. Weliswaar niet 'officieel' aangezien je via ID&T op de Presite terechtkwam. http://innercity.id-t.com/2006/pre/
Volgens mij is er iemand zo slim geweest om bij die link het woordje PRE weg te laten en zodoende kon je gisteren alvast n kijkje nemen op de site waar al (een gedeelte van) de line-up op stond...inmiddels lukt het niet meer om op die manier op de site te komen....maar hieronder dan alvast de aankondigin en de namen zoals die op de site stonden. Ik kom alleen vervolgens de vetgedrukte namen niet tegen in het rijtje daaronder maar neem aan dat die nog toegevoegd zouden moeten worden....

This year will be the 9th time that the RAI opens her doors for Innercity and her visitors. Like last year Innercity revolves around the music and the artists who make and play it. With 5 different areas Innercity provides the best contemporary electronic dance music there is on offer. Each sound having paid it's dues in the history of dance. Innercity presents a cutting edge line up by combining founding figures such as Michel de Hey, Erick E, Joey Beltram, Miss Djax and Felix Da Housecat with innovators of the international dance scene like; Paul Kalkbrenner, 2000 and One, Sebastian Ingrosso, Coburn and Aardvarck. This innovative line up is set to rock the RAI's foundations and make for an unforgettable night. Innercity takes it a step further this year by integrating audio-visual art in her programme. With a downsizing of the capacity Innercity creates an intimate setting with the décor in every area reflecting the particular music styles. Innercity is very pleased to welcome you on the 16th of December.

Mal Borrowed & Frei Bauwerker
Monika Kruse
Marc Houle Live
Loco Dice
2000 and One Live
Bart Skills

Victor Coral
Fedde Le Grand
Erick E and MC Gee
Sebastian Ingrosso
Marnix

Aardvarck Live
Dexter Live
Shinedoe
Michel de Hey
Warren Fellow
Coming Soon

Coburn
Joost van Bellen
Benny Rodrigues
Felix Da Housecat

Dimi Angelis
Dave Ellesmere
Technasia DJ-Set
Miss Djax
Pet Duo
magrec
Veel minimal en techno (en een beetje electro) Kvinnum niet super slecht maar om hier nu 50 euro voor neer te leggen....
Frenkieee
Ik had gehoopt op de Swedish House Mafia, maar ik vind Seb juist de minste van de vier... line-up valt me tegen.

Hij kan best goed zijn, maar het is niet wat ikzelf er van verwacht had :)
Chicane
't is ook nooit goed he :)

Al zet ID&T de top-100 DJ's neer op IC, dan nog zal er eentje moeten zeiken dat het een bout line-up is :happy2:
jp
Misschien moesten ze het maar weer eens Shockers noemen o.i.d
Gonzo
How low can U go?

Staan paar leuke dingetjes tussen zoals 2000 and One, de Hey & Technasia. En als Kruse van de minimal afblijft, is dat ook wel aardig. Maar dan heb je het ook wel gehad.
Frenkieee
quote:
Originally posted by Chicane
't is ook nooit goed he :)

Al zet ID&T de top-100 DJ's neer op IC, dan nog zal er eentje moeten zeiken dat het een bout line-up is :happy2:

Voor mij is het niet goed nee ;) Maar ja, da's smaak he.

Met het verhaal eraan vooraf, hoge prijs, lage capaciteit etc. etc. had ik gehoopt op een knaller als Eric Prydz of Axwell of zo. Dus ja, in dat geval valt de line-up me nu dus tegen :)
@win
quote:
Originally posted by Frenkieee
Ik had gehoopt op de Swedish House Mafia, maar ik vind Seb juist de minste van de vier... line-up valt me tegen.

Hij kan best goed zijn, maar het is niet wat ikzelf er van verwacht had :)

Sluit ik me bij aan. Ik vind het toch echt jammer dat het mooiste indoor-dance event van Nederland gewoon snoeihard verneukt is door id-t...
dj pdv
Ik vind het gewoon jammer (als grote tranceliefhebber) dat er geen trance meer is. En dan zal je mij er niet gauw meer zien.
franzelare
als ik er weer gratis heen kan :tongue2

basvh
in een van de persberichten stond dit:
quote:
Innercity biedt 5 podia; een club/house zaal welke diep geprogrammeerd wordt

mag je mij vertellen wie van de namen diepe club/house gaan draaien?

vond de line up van vorig jaar dan toch wel wat sterker moet ik zeggen
magrec
Fedde en erick gaan natuurlijk diep draaien :haha: ;)

Ze hadden gewoon een DC10 area moeten maka, circo loco @ innercity

Loco Dice is trouwens wel vet!
http://youtube.com/watch?v=CgR3a7v5...related&search=
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 
Privacy Statement