return to tranceaddict tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 
Scoop! Innercity line-up (pg. 2)
View this Thread in Original format
Siesta
fedde in normale doen draait best diep hoor. Erick E snap ik ook niet idd
magrec
quote:
Originally posted by Siesta
fedde in normale doen draait best diep hoor. Erick E snap ik ook niet idd

Wat versta jij onder diep?
eieregooie
quote:
Originally posted by franzelare
als ik er weer gratis heen kan :tongue2

Ik durfde het niet te zeggen, maar dacht hetzelfde :p
Asperge
Waarschijnlijk moet ik ook hier werken om fototjes te maken:D
SnuggLe
Lol, ieder jaar dezelfde reacties. Lees de thread van vorig jaar maar: "Alleen als ik gratis kan", Chicane die het weer voor ID&Topneemt, en het gedoe dat er te weinig progressive is ;)

De groeten uit Namibie!
Desperado22
not bad... but the entrance price is too high for this party.. i would pay 20 or 25 euros for such a lineup ... not more.
Little Theseus
Loco Dice :o

Voor de rest weinig boeiends voor zover.

Af en toe snap ik niet hoe sommige dj's zo overrated kunnen zijn. Neem nou Shinedoe, ze mixt een leuk cd'tje zoals ze al jaren doet, het wordt toevallig opgepakt in Engeland en daar vinden ze het hot en ineens ben je weer de in Nederland.

Of dan Warren Fellow, een amateurdj zoals jij en ik, maar met een pakkende naam en een duidelijke eigen stijl, maar hij staat wel vanuit het niets op Awakenings en op Innercity!

Ja sorry, ik ben gewoon jaloers :wtf:

Minimal is zooo overrated btw
(en Nederland is zoooo traag wat betreft het oppakken van deze scene, gelukkig is er al nieuw licht, wat over 2 jaar weer overrated is en waar ik me dan ook weer aan irriteer)
Siesta
quote:
Originally posted by magrec
Wat versta jij onder diep?

In de style van zijn remix van the Creeps.
magrec
Hmm wel een ok plaat maar dat is absoluut niet een plaat die diep gaat hoor. ;)

Terry lee brown Junior
Chris Fortier
Tom Middleton
Hernan Cattaneo
Jeff Bennett

Dit was een mooie line up geweest voor een zaal die diep geprogrammeerd moet worden.

Maar ik denk dat het diepe niet goed gekozen is en id&t gewoon een club zaaltje wil hebben. Als ze weer gratis kaarten gaan uitdelen dan ben ik wel van de partij maar ik denk dat ze expres zo weinig mensen willen hebben omdat ze nu al 2 jaar met slechte verkopen zitten en iedereen erop zit te wachten dat ze gratis kaarten gaan uitdelen.
magrec
quote:
Originally posted by Little Theseus
Loco Dice :o

Voor de rest weinig boeiends voor zover.

Af en toe snap ik niet hoe sommige dj's zo overrated kunnen zijn. Neem nou Shinedoe, ze mixt een leuk cd'tje zoals ze al jaren doet, het wordt toevallig opgepakt in Engeland en daar vinden ze het hot en ineens ben je weer de in Nederland.

Of dan Warren Fellow, een amateurdj zoals jij en ik, maar met een pakkende naam en een duidelijke eigen stijl, maar hij staat wel vanuit het niets op Awakenings en op Innercity!

Ja sorry, ik ben gewoon jaloers :wtf:

Minimal is zooo overrated btw
(en Nederland is zoooo traag wat betreft het oppakken van deze scene, gelukkig is er al nieuw licht, wat over 2 jaar weer overrated is en waar ik me dan ook weer aan irriteer)

Ben het wel met je eens.
Neem nou het gevalletje Loco Dice.
Loco Dice rockt al jaren op ibiza en nu zijn ze ineens hot genoeg voor innercity. Maarja loco dice heeft opeens een paar minimal hitjes he, Gelukkig draaien ze ook nog wel dikke tribal prog platen ;)

Siesta
quote:
Originally posted by magrec
Hmm wel een ok plaat maar dat is absoluut niet een plaat die diep gaat hoor. ;)

Terry lee brown Junior
Chris Fortier
Tom Middleton
Hernan Cattaneo
Jeff Bennett

Dit was een mooie line up geweest voor een zaal die diep geprogrammeerd moet worden.

Maar ik denk dat het diepe niet goed gekozen is en id&t gewoon een club zaaltje wil hebben. Als ze weer gratis kaarten gaan uitdelen dan ben ik wel van de partij maar ik denk dat ze expres zo weinig mensen willen hebben omdat ze nu al 2 jaar met slechte verkopen zitten en iedereen erop zit te wachten dat ze gratis kaarten gaan uitdelen.

niet iedereen verstaat onder diep die graftombe progressive van jou :p .
basvh
quote:
graftombe progressive

uhm in het persbericht staat dat ze een house zaal willen met diepere house. fedde en erik e draaien echt geen diepere house!

quote:
Terry lee brown Junior
Chris Fortier
Tom Middleton
Hernan Cattaneo
Jeff Bennett

juist jah, en voeg daar een kerri chandler toe die soulfull deep house draait en ik had zo een kaartje gekocht.

quote:
Maar ik denk dat het diepe niet goed gekozen is en id&t gewoon een club zaaltje wil hebben.

idd maar waarom zet je dat dan in je persbericht dat je het wel wilt hebben???
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 
Privacy Statement