|
Techno, geef mij advies!
|
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by Optimus
voices of afrika...? dan denk ik aan shaka zulu muziek:D:D:D |
relaxtt, |
|
|
| Henkie_henk |
| quote: | Originally posted by Optimus
voices of afrika...? dan denk ik aan shaka zulu muziek:D:D:D |
yep true.. k zit hier in me kokosnootpak.. met alleen de vocal loop in me playlist... |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by New Wave
gheghe, zie je, alleen Petrus heeft de goeiste beste tracks :)
Nou ben toeevallig vandaag effe wat platen wezen kopen....moest maar weer eens.
Ik weet niet van welke techno je houd........ik hou alleen van keiharde rag techno.......Glenn Wilson heeft een nieuw labeltje gestard "heroes".......ennuh der zijn der nu 2 van..die zijn echt bruut , ze heten "Enamies" en "tantrum"
Verder zou ik wat platen van CLR en Stigmata luisteren, das fette van Chris Liebing.
Vooral de rode remixen zijn echt bruut.
Session Label heeft ook fetet .....
Er zijn eigenlijk gewoon te veel platen om goed advies te geven, je moet je gewoon gaan orienteren in de platenzaken, kijken wat je goed vind.....ik ken wel allemaal bekende technoproducers gaan noemen maar der zijn zat onbekende namen die ook fette techno produceren.
Ik stel voor, ga eens naar Amsterdam en check al die platenzaken :-) |
Glenn wilson is vanavond live @ the Q, zal ook een live stream van worden uitgezonden. |
|
|
| TranceFool |
| Weetnie of je het album van Picotto - The oThers al heb gehoord die vind ik zelf erg vet, staan wel aantal bekende nummers op zoals Awesome, Hong Kong, Pulsar 2002 ed. Maar vinnem zeer vet. Vooral Verdi en Like A Dog lekerrrr :) |
|
|
| DJ_Massive |
platen van Gaetano Parisio zijn fatt (vind ik dan hehehe:cool: )
en voor de rest de meuk die al eerder opgenoemd is, GLENN WILSON RAGGE! |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|
|