|
|
| arno |
| quote: | Originally posted by Nook
On the 4 of april, we have our own PACHA. That's right, one of the phattest clubs in the world, right here, in my own Rotterdam. |
only 2 mins walking away from my house!!! :):)
(btw: nice avatar) |
|
|
| Jukx |
| quote: | Originally posted by Nook
On the 4 of april, we have our own PACHA. That's right, one of the phattest clubs in the world, right here, in my own Rotterdam. |
ja alleen jammer dat ze er een hele chique club van willen maken voor de wat "oudere" mensen. 30+ 'ers.
ik weet niet hoe oud jij bent maar ik denk niet dat veel mensen van deze site er iets te zoeken zullen hebben.
voor de rest is rotterdam op muzikaal gebied goed bezig en heeft het zeer veel te bieden. het is alleen wel voornamelijk techno wat de stad te bieden heeft. met speedy j en secret cinema heeft rotterdam 2 van neerlands beste producers in huis. ook op electro-gebied speelt rotterdam een grote rol. (Clone)
places2be:
off corso (op zaterdag de ON-feesten.. techno, tech-house & progressive)
nighttown (vrijdags Future, zaterdags ook wel eens wat leuks te doen. voornamelijk techno & tech-house)
now&wow (club, deep-house en allerlei funky )
waterfront (techno, tekno, drum n bass & acid)
calypso (worden vaak de EOS-feesten gehouden.. techno dus)
bootleg dj-cafe (techno, het opkomende talent krijgt hier de kans om voor publiek plaatjes te draaien)
tja, en als je trance wil horen zou je naar Hollywood kunnen gaan.. :rolleyes: :o :rolleyes: :p er wordt alleen ook rnb en andere hitlijsten-rommel gedraaid. (pedo-pas verplicht!)
..of natuurlijk naar de ski-hut.. daar willen ze ook nog weleens een trance-hitjes draaien! ;) |
|
|
| Nook |
| Ik had juist gehoord dat pacha voor 23 en ouder was, tiesto draait op de opening. Weet niet of dat wat voor 30 plussers is, tenminste de wat oudere 30 plussers. |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by Jukx
tja, en als je trance wil horen zou je naar Hollywood kunnen gaan.. :rolleyes: :o :rolleyes: :p er wordt alleen ook rnb en andere hitlijsten-rommel gedraaid. (pedo-pas verplicht!)
|
mooi ik heb m net verlengd:D:D:D |
|
|
| kolkiewolkie |
kweenie hoor, maar is de ministry of dance(voorheen A20 ofzo) niet in r'dam. hoorde ik van iemand op het inet gisteren, en die von het wel een kewle tent... werd ook trance gedraaid... als het wat is laat het dan die buitenlander even weten.. ik weet namelijk niet oft wat is of niet...:conf:
greetz
(note for foreign visitor @ holland forum: I just asked something to some other dutchies about a place called 'the ministry of dance'.... if it is good, they are gonna reply this thread :toothless ) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|