return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
Hjälp,ska göra en tranceuppsays!

Mackan__92
quote:
Originally posted by zoric
Mackan, skriv om Ferry Corsten, det gjorde jag på engelskan och fick MVG :gsmile:

Oj,grattis! Vilken bra idé! Den sortens musik han leverar är den musik jag lyssnar på :P. ferry corsten-fire är e bra låt. Vart någonstans sökte du fakta om han?
Mackan__92
Akia :

Tack ;),nu vet ja vilken sorts trance de e ja lyssnar på :D
zoric
quote:
Originally posted by Mackan__92
Oj,grattis! Vilken bra idé! Den sortens musik han leverar är den musik jag lyssnar på :P. ferry corsten-fire är e bra låt. Vart någonstans sökte du fakta om han?

Det mesta står på hans hemsida, dessutom jämförde jag hans äldre låtar och nyare musik, Det här var dock långt innan hans nya album släpptes. Sökte igenom på både svenska och engelska och så småningom satte jag ihop allt och var klar.

Det här gjorde jag dock på några dagar, men då jobbade jag ganska intensivt med det och letade verkligen fram allt som gick att få fram.

Nyligen skrev jag om Delerium på engelskan och fick VG för att jag inte hade skrivit lika mycket om staden de var från, Vancouver, men det gjorde jag på lite mindre än fyra timmar.
anuga
quote:
Originally posted by Endre
Du vet att Mozart>Jarre>Trance

Mozart > Jarre > Jan Vayne > Trance
Sebastian Bach > Pulsedriver ;)
Hans Zimmer > Ozone, Angel Dust

Och sist, men inte minst,
William Orbit > Ferry Corsten, såklart!

Tidiga Ferry och Trance är A-O.
SMC
quote:
Originally posted by anuga
William Orbit > Ferry Corsten, såklart!

Samuel Barber, Maurice Ravel?

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden