|
Hjälp,ska göra en tranceuppsays!
|
|
|
| zoric |
| Mackan, skriv om Ferry Corsten, det gjorde jag på engelskan och fick MVG :gsmile: |
|
|
| Endre |
| quote: | Originally posted by Mackan__92
Jag fick Mozart men de e ingen musik som jag tycker om direkt |
Du vet att Mozart>Jarre>Trance, så den där meningen är ungerfär som "Jag fick Trance men de e ingen musik som jag tycker om direkt". |
|
|
| trancedanne |
| Varför ska man vara tvungen att tycka om Mozart? Jag tycker all klassisk musik förutom Erik Satie är jävligt trist att lyssna på. Om vi snackar modern klassisk musik som Hans Zimmer, Danny Elfman, John Williams, James Horner, James Newton Howard etc så håller jag med om att det äger allting. Mer känsla i detta och låter inte alls lika tomt och deprimerande som allt gammalt. |
|
|
| zoric |
| quote: | Originally posted by trancedanne
Varför ska man vara tvungen att tycka om Mozart? Jag tycker all klassisk musik förutom Erik Satie är jävligt trist att lyssna på. Om vi snackar modern klassisk musik som Hans Zimmer, Danny Elfman, John Williams, James Horner, James Newton Howard etc så håller jag med om att det äger allting. Mer känsla i detta och låter inte alls lika tomt och deprimerande som allt gammalt. |
Det är väl upp till dig att tycka om precis vad du vill, för du lyssnar väl inte på den musik som du faktiskt ändå lyssnar på bara pga. någon annan säger att du ska? :gsmile: |
|
|
| Mackan__92 |
| quote: | Originally posted by Endre
Du vet att Mozart>Jarre>Trance, så den där meningen är ungerfär som "Jag fick Trance men de e ingen musik som jag tycker om direkt". |
Men jag tror inte du lyssnar på Mozart framför trance,eller?? |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|
|