return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 
14/10: Trancefuzion Deinze: mennodejong, ydr, elof

Thomas @ A.T.P
Hehe,was een tof feest! Het publiek in Deinze wist ik al lang dat die meer jumpminded zijn,zie maar het hoge-klakske-naar-omhoog gehalte in de trancezaal en vanaf er een dikke beat kwam zag je direct een paar benen rond je slingeren. Maar was wel kicken dat Elof onze track draaide want we moesten ons bandje nog krijgen toen we de eerste break hoorden haha en ik spurten en tegengehouden door de security hah:toothless . Avond kon al niet meer stuk voor ons dus.Dan nog goed zitten dansen daar met die mannen van BETA opt schavotje met menno de handjes in de lucht.Blijven gaan!

Bedankt Elof voor de support we apprecieren het zeerste !
TOR
quote:
Originally posted by Push2005
Ik zou gekomen zijn, ware het nie dat tiesto vanavond speelt :p

2x de nacht doorsteken in een weekend is zwaar :)

+ het feit dat je weet dat je tussen een tam publiek komt te staan en de dj's commerciëler werk zullen spelen.

Zillion was goed te doen deze zomer, want vlakbij mijn deur en ook een veel intiemere sfeer. De iets grotere events zoals Trancefusion spreken mij echter niet meer aan.
christina
quote:
Originally posted by dj Elof
Het is altijd gemakkelijk om af te geven dat er geen trance meer gedraaid wordt, maar als er feestjes zijn die zich richten op trance, dan zie je de echte trance fans ook niet.

ook ni overdrijven he:) ge kunt moeilijk overal zijn als trance fan... kom naar de betaparty en zie hoeveel trance fans er daar zijn:p
domineesje
quote:
Originally posted by christina
ook ni overdrijven he:) ge kunt moeilijk overal zijn als trance fan... kom naar de betaparty en zie hoeveel trance fans er daar zijn:p

+1

voor trancegehalte feestjes moet je het idd op max 500 (das nog veel) man rekenen, hoe spijtig het ook is
dj Elof
Een filmpje!:p

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium