return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 
studentenclub

Nabistai
quote:
Originally posted by Devilex
Studenteclubs zijn dan ook vaker weggelegd voor kotstudenten.

Dit is zowat het belangrijkste wat in deze thread staat. In het begin vond ik heel dat gedoe van die studentenclubs ook maar dikke bagger, maar sinds ik op kot zit heb ik mij daar al supergoe geamuseerd!

Alleen de doorsnee doop vind ik nog steeds zever (look, kots, ketchup etc in u bakkes smijten). Ik ben dan maar bij een kleinere studenclub gegaan waar ze ne simpele bierdoop houden. Voor de rest leert ge zo massas interessante mensen kennen :D
DeSpErAtOs-X
amai ... wat een wussen hier allemaal ...

Eerst en vooral: als ge nie gedoopt zijt of ge zijt nie bij een studentenvereniging , hou dan uwe mond maar want dan leeft ge enkel van de vooroordelen van uzelf & anderen.

Ten tweede: mijne doop viel mee (ok, twas zwaar, zowel fysiek als psychisch net stap die ge normaal nie zou zetten), maar't geeft een gevoel van zelfverwezenlijking en schept nen hele goeie band met de mensen van uwe doop-groep.

Voor de rest is da zoiet da ge ofwel doet voor uzelf, ofwel niet ...

Ik zou het alleszins spijtig vinden moest deze traditie ooit stoppen mits ik toch vind da ge't ooit moet meegemaakt hebben.

En wat die clubs & verenigingen betreft ...

Clubs zijn ofwel enkel mannen ofwel enkel vrouwen (op 1 uitzondering na, één vrouw of man toegelaten) en zijn zo meer de selectieve vriendengroep (zelfde interesse, levensdoel, richting & opvatting)

Vereniging vertrekt vanuit de faculteit en is hierdoor ook veel gematigder en ook groter in omvang.

Maar de pc doet er toch wel idd geen goed aan de sociale studentenactiviteiten. (maar de tv ook niet, de andere opvatting v de scholen met werkjes & dergelijke ook niet).
TOR
quote:
Originally posted by DeSpErAtOs-X
Ik zou het alleszins spijtig vinden moest deze traditie ooit stoppen mits ik toch vind da ge't ooit moet meegemaakt hebben.

Licht even toe?
anke
ik ben ook beginnen twijfelen toen mn vader en moeder zeiden dat dat hun beste tijd van hun leven waren
ge moet het bijna doen anders ga ik hier spijt van krijgen later en ben je nooit echt student geweest

moeilijk keuze :(
diddi
quote:
Originally posted by DeSpErAtOs-X
amai ... wat een wussen hier allemaal ...

Eerst en vooral: als ge nie gedoopt zijt of ge zijt nie bij een studentenvereniging , hou dan uwe mond maar want dan leeft ge enkel van de vooroordelen van uzelf & anderen.

:rolleyes:

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium