return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 
studentenclub

Antony
zullen der inderdaad wel een stel zijn, nice avatar trouwens :p
Dark Apostle
Heb me er ook nooit voor geïnstereseerd en in Antwerpen is het ook serieus aan het uitsterven, het dopen dan.
Als ik wil zuipen dan zal ik wel met mijn maten op café ga hangen, daarvoor hoef ik ni bij een "studentenclub"

Dag gezegd zijnde, enigste 2 die ik gekend heb waren Nucleo (Plantijn Departement Industriële Wetenschappen) en Aimie of Aimi (Lessius "verscheten kut!" Hogeschool)...wie geeft erom
Tiger777
bij ons is dat altijd met spoelwormen, organen, bloed, pis en kak, sperma en allerhande andere lichaamsvloeistoffen(gal, lijkenvocht, vet...). Diergeneeskunde heeft de vortigste doop van allemaal. Daarmee sta ik daar nogal weigerachtig tegenover... En toch vinden ze elk jaar nog een 35'tal kandidaten om mee te doen. Wa mij opvalt is dat dat bij ons meestal mensen zonder vrienden zijn :confused:

quote:
of een ander verhaal was om ter snelst masturberen op een tandenborstel, de laatste moest zijn tanden dermee poetsen (tandenborstel zal wel in het gat van de ander op dat moment

En elkanders kwakje opdrinken zat er vorig jaar ook bij... Degoutant gewoonweg :nervous:
Push2005
quote:
Originally posted by christina
zoiets kan toch enkel bedacht zijn door nen degoutante gefrustreerde psycho-pervert?

:stongue:

ik vind et nochtans wel creatief gevonden... Normaal ist met een boterham en die opeten :p
Bl@ckOut
quote:
Originally posted by Push2005
:stongue:

ik vind et nochtans wel creatief gevonden... Normaal ist met een boterham en die opeten :p

Doet mij denken aan een bepaalde broodjesscene uit american pie als ik mij niet vergis :p

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium