return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 
studentenclub

El Shorty
In Gent gata het fenomeen ook serieus achteruit: vaak zijn de dopen maar voor een student of 10 meer, vaak minder. En maar goed ook. Bij ons zijn het ook studentenverenigingen genoemd en die zijn ook officieel erkend aan de univ en doen hetzelfde als in Leuven, maar de traditie van de lintjes blijft uiteraard behouden. Belachelijk imo, maar kom dat is de proffentocht aan het ebgin van elk academiejaar in Leuven ook.
De Geert
quote:
Originally posted by Push2005

Mijn pa vertelde da zijnen doop een bierglas met een levende goudvis erin opdrinken was :)

ik ken iemand die vorig jaar gedoopt is bij de rechten in gent en die heeft 10 pinten me viskes moeten opdrinken :nervous: hij zei dat op den duur zijn maag zo vol zat dat hij het laatste viske nog voelde spartelen in zijne slokdarm...

ma de rechten zijn hier toch wel de zwaarste dopen en daar zou ik zeker nooit aan meedoen! heb al verhalen gehoord van "de jezus" (een hele avond met 2 pinten in uw handen gelijk jezus aan het kruis staan en vanaf ge uw armen laat zakken moet ge die pint opdrinken), zo hebben ze er bekan eens ene naar de kliniek moeten voeren... of een ander verhaal was om ter snelst masturberen op een tandenborstel, de laatste moest zijn tanden dermee poetsen (tandenborstel zal wel in het gat van de ander op dat moment) :eek: :nervous:

ikzelf ben enkel lid van vtk, waarbij da ge korting krijgt op cursussen, leuke activiteiten kunt meedoen ed en u enkel laat dopen als ge da zelf wilt (waarbij de opdrachten helemaal niet zo vernederend zijn als bij alle andere kringen)

maar ik zou mij nooit laten dopen...;)
christina
quote:
Originally posted by De Geert
of een ander verhaal was om ter snelst masturberen op een tandenborstel, de laatste moest zijn tanden dermee poetsen (tandenborstel zal wel in het gat van de ander op dat moment) :eek: :nervous:

zoiets kan toch enkel bedacht zijn door nen degoutante gefrustreerde psycho-pervert?
FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by De Geert
of een ander verhaal was om ter snelst masturberen op een tandenborstel, de laatste moest zijn tanden dermee poetsen (tandenborstel zal wel in het gat van de ander op dat moment) :eek: :nervous:

zo erg was het in diepenbeek in ieder geval niet. Ik kan trouwens moeilijk geloven dat ze iemand zoiets laten doen, zeker dat dit niet overdreven is of mss volledig verzonnen? Als ik zo'n dingen zou moeten doen zou ik er in ieder geval voor passen ...
diddi
Ik vraag mij soms af hoeveel alcoholiekers voort komen van die studentenverenigingen... :)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium