return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 
studentenclub

Config
quote:
Originally posted by Push2005
Een van de plezantste dopen die ik me herinner (niet meegedaan, wel toeschouwer); was een trog vol gore brij die voor een serie studenten stond. Die moesten een beker pakken en er een slok van drinken (en slikken) en dat zonder te kotsen; en als je toch moest kotsen ervan dan moest je IN de trog kotsen zodat de studenten achter je daar ook van moesten 'profiteren' ; en uiteraard herproberen tot je er zonder te kotsen vanaf komt.

Mijn pa vertelde da zijnen doop een bierglas met een levende goudvis erin opdrinken was :)
Ikzelf ben nie gedoopt :p

heiden! :whip:
djcresto
Dopen is belachelijk en studentenclubs zijn voor nerds die niet weten wat gedaan in hun vrije tijd.
FCB_Fanatic
ik heb mij dus laten dopen, bij Hermes in Diepenbeek. Moet zowat één van de laatste jaren zijn geweest dat ze bij Hermes nog veel inschrijvingen hebben gehad, 120 van de 420 eerstejaarsstudenten hebben zich toen laten dopen. Tegenwoordig moeten ze het met veel minder doen.

Op zich viel de doop wel mee, kvond em niet vernederend, eerder vuil :D. Der was wel nog zoiets als ne 'superdoop', en da was al serieuzer spul, maar wel niet voor iedereen bedoeld. Da speelde zich af in ne afgesloten container en der zijn daar meerdere 'stoer' gasten jankend uitgekomen :stongue: :haha:

Ik heb trouwens nooit echt de indruk gehad dat je als 'niet-gedoopte' wordt uitgesloten, maar door die dag leer je wel nieuwe mensen kennen.

daarna ook nog ne kotdoop gedaan, viel ook wel mee :)
diddi
quote:
Originally posted by djcresto
Dopen is belachelijk en studentenclubs zijn voor nerds die niet weten wat gedaan in hun vrije tijd.

+1

Dopen draaien meestal rond zuipen, kinderliedjes zingen en vernederd te worden. Zuipen, dat zou ik nog zien zitten, ma de rest is allemaal flauwe kul. Ik ken 3 mannen die daar echt freak in zijn en als ge die mannen tegen komt... :nervous: Ene van 40 jaar die nog cantussen doet en eruit ziet als vader Abraham :nervous:

Ik heb mij zelf nooit laten dopen en dat was een bewuste keuze en als nooit reacties of problemen mee gehad. Weet wel dat er aan de VUB nogal een sterke doopcultuur hangt... kweet niet of da vandaag no zo is...
Xilver
Dopen is voor janette

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium