return to tranceaddict
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 
studentenclub

Bertn
dopen: NIET doen. tis ouderwets, belachelijk, vernederend, en bijna niemend doet het nog. In leuven bestaan de echte studentenCLUBS trouwens bijna niet meer, maar noemen ze studentenVERENIGINGEN. dat zijn dan officieel aan de universiteit of hogeschool gelinkte verenigingen zonder lintjesgedoe, maar met cursusdienst en fuiven en dergelijke.

Ik weet niet waar ge studeert natuurlijk. Hier in gent lopen ze precies nog een paar jaar achter, want kheb hier al veel teveel lintjes gezien naar mijn goesting:nervous:
mrcanon
In Kortrijk is het nog altijd met een doop en met lintjes. En diene Praesus is altijd zo ne dikke nek die denkt dat hij alles is en mag! Hatelijk! Maar bij ons zijn die studenteclubs wel schoon in groepkes onder te verdelen: snobkes en gastjes die naar rock, hiphop en zo luisteren
Sh!fty
Ik zit bij WK en Biotecho op de Vrije Universiteit Brussel

Biotecho is een speciale kring voor Bio-ingenieurs en Biologen en zijn meer een vriendenkring, die mannen doen soms wel leuken activiteiten. Deze kring is zonder doop

WK = De wetenschappelijke Kring; De kring van alle wetenschappenlijke richtingen. De activiteiten zijn nooit zonder alcohol te consumeren en meestal ook geweldig marginaal (dinge die ik nooit aan men kinderen zal vertellen of zelfs nie tegen men vrienden van thuis zal zeggen) :D. Deze kring heeft nen doop, ge moet het nie laten doen maar dan voel je je toch niet helemaal geaccepteerd naast de rest.

Den doop: een toneeltje in uwe flikker doen samen met de andere schachten en u late bekogelen met van alles en nogwat voor een publiek van ongeveer 300 man

Ik ga me dit jaar laten dopen, kvoelde me nogal een kneus toen ik aan men pa vroeg of hij zich had laten dopen en toen liet hij z'n doopklak zien :(
Antony
quote:
Originally posted by Bertn
dopen: NIET doen. tis ouderwets, belachelijk , vernederend, en bijna niemend doet het nog. In leuven bestaan de echte studentenCLUBS trouwens bijna niet meer, maar noemen ze studentenVERENIGINGEN. dat zijn dan officieel aan de universiteit of hogeschool gelinkte verenigingen zonder lintjesgedoe, maar met cursusdienst en fuiven en dergelijke.

Ik weet niet waar ge studeert natuurlijk. Hier in gent lopen ze precies nog een paar jaar achter, want kheb hier al veel teveel lintjes gezien naar mijn goesting:nervous:

wij zitten op dezelfde golflengte
Push2005
Een van de plezantste dopen die ik me herinner (niet meegedaan, wel toeschouwer); was een trog vol gore brij die voor een serie studenten stond. Die moesten een beker pakken en er een slok van drinken (en slikken) en dat zonder te kotsen; en als je toch moest kotsen ervan dan moest je IN de trog kotsen zodat de studenten achter je daar ook van moesten 'profiteren' ; en uiteraard herproberen tot je er zonder te kotsen vanaf komt.

Mijn pa vertelde da zijnen doop een bierglas met een levende goudvis erin opdrinken was :)
Ikzelf ben nie gedoopt :p

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium