|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by anke
ma ik heb al gehoord dat ze jongen veel harder aanpakken dan meiskes.
denk niet dat ik mn tanden moet gaan poetsen :D
en zo kunnen u toch niet verplichten as ge echt niet wilt he
anders belt ge snel de flikken :p |
kheb toch al es een meiske serieus zien janken op nen doop, als ik u was zou ik toch maar ne keer goe nadenken voor ge deraan begint ... zeker als ge van plan zijt u zo te gedragen als hier op't forum :p |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by anke
en zo kunnen u toch niet verplichten as ge echt niet wilt he
anders belt ge snel de flikken :p |
Zo'n kinderlijke naiviteit gaat u écht nog in de problemen brengen. :rolleyes: |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by Nabistai
Dit is zowat het belangrijkste wat in deze thread staat. In het begin vond ik heel dat gedoe van die studentenclubs ook maar dikke bagger, maar sinds ik op kot zit heb ik mij daar al supergoe geamuseerd!
Alleen de doorsnee doop vind ik nog steeds zever (look, kots, ketchup etc in u bakkes smijten). Ik ben dan maar bij een kleinere studenclub gegaan waar ze ne simpele bierdoop houden. Voor de rest leert ge zo massas interessante mensen kennen :D |
Storm ftw :toocool: |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by DeSpErAtOs-X
mits dopen een studententraditie was, zou'k et zonde vinde moest deze ooit stoppen ... |
Je hebt een obsessie met het woord "mits".
Mocht het nu nog es op een juiste manier worden gebruikt... :( |
|
|
| Bertn |
| Ik vind dat ganse doop- en schachtentemgedoe maar niks. en beginnen zeiken da mensen "wussies" zijn omdat ze er niks aan vinden, dat is natuurlijk je reinste cafépraat:p |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|