return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 
studentenclub

pooley
Mijn doop in Ehsal was super.
Bij ons mocht er wel geen druppel alcohol gedronken worden door de schachtjes (ja ge kon u dus geen moed indrinken).
Twas voos, vettig, ge werd belachelijk gemaakt opt beursplein in BXL, ge stinkt voor een koppel maand (u haren wnr ge ze wast) maar om der als groep door te geraken en iedereen door de proeven te trekken, onbeschrijflijk. U manneke staan tegenover de praeses/schachtentemmer; schitterend maar soms ja, slikken :)

Na de doop hangt ge als groep ook meer samen, iets 'samen' meegemaakt.

Schachtenverkoop, ontgroening, doop, ontgroeningscantus etc etc... niet door elkaar halen...

Sommige vinden het belachelijk, 'nieuwe vriendjes zoeken', 'stoer', iets voor zatlappen....
Ieder zijn mening natuurlijk maar ge zou het eens moeten doen of ten minste weten hoe het verloopt en u niet baseren op reportages a la Telefacts & Jambers.
De plaats waar je het doet, de richting (vété :) ) & de instelling (unif/hogeschool)... Speelt een rol in de 'vettigheid' van uw doop.
Config
quote:
Originally posted by anke
ik ben ook beginnen twijfelen toen mn vader en moeder zeiden dat dat hun beste tijd van hun leven waren
ge moet het bijna doen anders ga ik hier spijt van krijgen later en ben je nooit echt student geweest

moeilijk keuze :(

als ik op kot zat dan zou ik zowieso in een studentenclub gezeten hebben.. Damn.. en uw ouders moedigen dat aan? denk dat het in 80% van de gevallen niet aangemoedigd wordt hoor door ouders..
Devilex
Ik ga er nog 2 jaar bij doen ze volgend jaar
DeSpErAtOs-X
quote:
Originally posted by TOR
Licht even toe?

mits dopen een studententraditie was, zou'k et zonde vinde moest deze ooit stoppen ...

en mits het drastisch terugvallen van het aantal leden ... vrees ik dat ook dit ooit zal stoppen :)

@diddi

ik denk dat ik wel recht van spreken heb als ik zeg: "spreek niet over iets waarover je zelf niets weet of enkel verhalen hebt van horen zeggen ..."

en zoals het bij pooley was, was het bij mij ook ...

je moet er gewoon voor openstaan ...
zolang ge maar beseft da ge er nie properder uitkomt als ge deraan begonnen zijt ...
anke
ma ik heb al gehoord dat ze jongen veel harder aanpakken dan meiskes.
denk niet dat ik mn tanden moet gaan poetsen :D
en zo kunnen u toch niet verplichten as ge echt niet wilt he
anders belt ge snel de flikken :p

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium