|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by anke
ik doe wel hogeschool eh |
OMFG :eyespop: :eyes:
Please, can I touch you? :eyespop: |
|
|
| FenixStyle |
| Ochja, ik denk dat dit gewoon een feonomeen is dat ge op elk forum wel tegenkomt.. Elk forum waar ik opzit kent wel haar typetjes, anciens, terugkerende vetes,... Ik bezoek fora gewoon voor de fun en ontspanning, ik zal me er heus nooit in opjagen zodat ik er ruzie door zou krijgen.. :) Leben und leben lassen.. |
|
|
| Devilex |
| quote: | Originally posted by FenixStyle
OMFG :eyespop: :eyes:
Please, can I touch you? :eyespop: |
Ik heb de indruk dat tegenwoordig Jan met de pet en Piet Snot zich al aan hogere studies wagen, ik ga nu niet gaan verkondigen dat ik de uitverkoren hogeschoolstudent ben maar tegenwoordig is een gewone job na het secundair voor velen te min. Ze zullen en moeten studeren, ook al doen ze 3 keer hun eerste jaar of sleuren ze IAJ vakken mee verspreid over 4 jaar.
Ik merk het genoeg aan de nieuwe lading mct'ers die bij ons is toegekomen. Hun eerste vraag: "kunnen wij hier leechen en gamen op het netwerk? "
En nu terug OT:disbelief |
|
|
| Wildfir3 |
| quote: | Originally posted by Phortastic
Ja idd, waar is de tijd van de prachtige threads als: "hoeveel scheten liet jij op tomorrowland?" :sadgreen: |
zoiets noemen we "sarcasme"... misschien kunt ge het eens opzoeken in ne woordenboek :gsmile: |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|