|
|
| Devilex |
Jah ontgroeningsprocedures :rolleyes:
Toen ik me hier pas lid had gemaakt heb ik me in 't begin wa kalm gehouden en hoogstens eens een mening gegeven in een discussie.
Maar tegenwoordig valt het erg op dat wanneer iemand van de oudere leden met één iemand nieuw problemen heeft er direct enkele andere mee op springen zodat het nieuwe lid zich in een hoek geduwd voelt en ook grof van zich begint af te beiten zodanig dat we nog verder van huis zijn. |
|
|
| RadiantB |
| quote: | Originally posted by anke
amai wat een reacties lees ik hier weer :rolleyes:
als ge denkt dat ik dom ben ik doe wel hogeschool eh |
Alleen spijtig dat ze daar blijkbaar niet het correct gebruik van interpunctie aanleren. (en het hanteren van woorden met meer dan 2 lettergrepen) :toothless
Nee, serieus, ik heb daar genoeg klojo's gezien die te lomp en te lui waren om te helpen donderen; hoger onderwijs = blokken en daarmee basta. |
|
|
| Antony |
| quote: | Originally posted by diddi
Are you talkin' to me? :mad: :toothless |
awel ja :p is maar een voorbeeld van hetgeen Devilex zegt, waar ik me bij aansluit.
| quote: | | wanneer iemand van de oudere leden met één iemand nieuw problemen heeft er direct enkele andere mee op springen |
|
|
|
| mrcanon |
| quote: | Originally posted by Devilex
Jah ontgroeningsprocedures :rolleyes:
Toen ik me hier pas lid had gemaakt heb ik me in 't begin wa kalm gehouden en hoogstens eens een mening gegeven in een discussie.
Maar tegenwoordig valt het erg op dat wanneer iemand van de oudere leden met één iemand nieuw problemen heeft er direct enkele andere mee op springen zodat het nieuwe lid zich in een hoek geduwd voelt en ook grof van zich begint af te beiten zodanig dat we nog verder van huis zijn. |
+1 |
|
|
| Kaidreas |
in mijnen tijd, was het allemaal niet waar.
aaaaaaaah the old days: elke dag uren achter de pc zitten en nutteloos gezwam posten. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|