return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 
Beste trancevrienden!

domineesje
quote:
Originally posted by Shadowkid
Idd, tgaat zo wat met ups en downs ook vind ik, maar dat valt over het algemeen nog mee. En als er toch mensen zijn van wie ge het ongelooflijk op u zenuwen krijgt, negeer die reacties dan, er is zelfs een speciale ignore-functie.

ja heb destijds moeten zoeken om te un-ignoren en dan nog ge leest het nog ;)
mrcanon
Alright!!!!!! Listen up folks! Mijne naam is de Joeri en ik wil dan ook aangesproken worden met de Joeri. Alrightt??! Ik zorg voor de veiligheid op dit forum. Ik heb handboeien en pepperspray bij! Als er iemand denkt hier nog tumult te maken ... dan haal ik die eruit en los dat op op mijn manier. Alrrrriiighht?! Zitten en posten!!
Phortastic
quote:
Originally posted by mrcanon
Alright!!!!!! Listen up folks! Mijne naam is de Joeri en ik wil dan ook aangesproken worden met de Joeri. Alrightt??! Ik zorg voor de veiligheid op dit forum. Ik heb handboeien en pepperspray bij! Als er iemand denkt hier nog tumult te maken ... dan haal ik die eruit en los dat op op mijn manier. Alrrrriiighht?! Zitten en posten!!

:stongue: :stongue: :stongue: :stongue:
diddi
quote:
Originally posted by Antony
idd, maar nee... iedereen moet effe zen ongenoegen kunnen posten, liefst met nog een bijpassende foto bij om helemaal bij elkaar in gratie te vallen.

Are you talkin' to me? :mad: :toothless
TOR
quote:
Originally posted by anke
amai wat een reacties lees ik hier weer :rolleyes:
als ge denkt dat ik dom ben ik doe wel hogeschool eh

Als mammie de directeur omkoopt, is dat niet zo moeilijk hé

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium