|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by anke
stoer :rolleyes: |
wie probeer je te intimideren :whip: |
|
|
| anke |
de rollen niet omdraaien!!!
ik kan daar niet tegen :whip: |
|
|
| diddi |
| quote: | Originally posted by MikeVee
:stongue: :stongue: :stongue: |
+1000000
@ Anke
:D |
|
|
| Shadowkid |
| quote: | Originally posted by diddi
Ik vind de sfeer nog best wel ok. Er gelden hier blijkbaar strenge ontgroeningsprocedures maar dan ook niet voor iedereen blijkbaar. Och, de stormen gaan op den duur wel liggen (Config als beste bewijs). Anke is een ander geval, zij kwam hier bepaalde mensen op hun plaats zetten, en dat moet ge niet proberen met mannen als Xilver en Luc Bomans. Ik heb de Illusion thread niet volledig gelezen, maar enkele passages zijn echt wel om buikkrampen van het lachen te krijgen. Mellow_head is gewoon een ettertje en ik kan goed leven met dat ettertje, zolang hij maar af en toe eens op zijn plaats wordt gezet als hij er over gaat.
|
Idd, tgaat zo wat met ups en downs ook vind ik, maar dat valt over het algemeen nog mee. En als er toch mensen zijn van wie ge het ongelooflijk op u zenuwen krijgt, negeer die reacties dan, er is zelfs een speciale ignore-functie. |
|
|
| Antony |
| idd, maar nee... iedereen moet effe zen ongenoegen kunnen posten, liefst met nog een bijpassende foto bij om helemaal bij elkaar in gratie te vallen. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|