|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Wildfir3
Da's ook de reden waarom ik hier intussen al twee jaar niet meer zo vaak kom: de goeie ouwe sfeer was gewoon weg. |
Ja idd, waar is de tijd van de prachtige threads als: "hoeveel scheten liet jij op tomorrowland?" :sadgreen: |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Xilver
't is ni mijn schuld, meester, Luc heeft me aangemoedigd |
Nietes
Het was :nervous:TOR:nervous:
| quote: | | Ja idd, waar is de tijd van de prachtige threads als: "hoeveel scheten liet jij op tomorrowland?" |
:haha: , owned! |
|
|
| cyberia |
het is gewoon de trend van het hele TA-forum, vroeger was het leuk vertoeven in alle subforums, tot er na een tijd ook niks anders werd gedaan dan te zagen en te klagen en te bitchen, het beta-forum heeft gewoon met een beetje vetraging dezelfde weg ingeslaan.
heeft gewoon te maken met poplariteit en een groeiend publiek. |
|
|
| diddi |
Ik vind de sfeer nog best wel ok. Er gelden hier blijkbaar strenge ontgroeningsprocedures maar dan ook niet voor iedereen blijkbaar. Och, de stormen gaan op den duur wel liggen (Config als beste bewijs). Anke is een ander geval, zij kwam hier bepaalde mensen op hun plaats zetten, en dat moet ge niet proberen met mannen als Xilver en Luc Bomans. Ik heb de Illusion thread niet volledig gelezen, maar enkele passages zijn echt wel om buikkrampen van het lachen te krijgen. Mellow_head is gewoon een ettertje en ik kan goed leven met dat ettertje, zolang hij maar af en toe eens op zijn plaats wordt gezet als hij er over gaat.
Het enige wat soms wat stoort is het thread-hacken, zoals o.a. de wielerthreads, daar bestaat toch de off-topic voor... We weten ondertussen al dat er enkele mensen zijn die geen wielerfan zijn :rolleyes: . Mss kan Benny hierin wat meer kuisen...
enuf said ;) |
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by diddi
Ik vind de sfeer nog best wel ok. Er gelden hier blijkbaar strenge ontgroeningsprocedures maar dan ook niet voor iedereen blijkbaar. Och, de stormen gaan op den duur wel liggen (Config als beste bewijs). Anke is een ander geval, zij kwam hier bepaalde mensen op hun plaats zetten, en dat moet ge niet proberen met mannen als Xilver en Luc Bomans. Ik heb de Illusion thread niet volledig gelezen, maar enkele passages zijn echt wel om buikkrampen van het lachen te krijgen. Mellow_head is gewoon een ettertje en ik kan goed leven met dat ettertje, zolang hij maar af en toe eens op zijn plaats wordt gezet als hij er over gaat.
|
mooi gezegd:) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|