|
|
| Wildfir3 |
| Vroeger was het altijd beter... maar dingen veranderen spijtiggenoeg, en als de grote groep daarin volgt, kunt ge niet anders dan u daarbij neerleggen. Da's ook de reden waarom ik hier intussen al twee jaar niet meer zo vaak kom: de goeie ouwe sfeer was gewoon weg. |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by Config
sorry als ik hier voor een groot deel de schuld van ben geweest.. :rolleyes: das natuurlijk nooit men bedoeling geweest, zal ook maken dat er aan mijn kant nix meer te verwijten valt ..
|
5 weesgeroetjes en 2 onze vaderkes, en het is u vergeven mijn zoon. Ga nu maar in vrede en vermenigvuldig u vooral NIET. ;)
Anke is volgens mij wel echt zenne... Er bestaan nu eenmaal zulke mensen :p
Het gaat volgens mij maar over 1 persoon die het blijkbaar moeilijk heeft om de grens tussen zwanzen en agressie niet goed weet te liggen(goeie begrijpers weten over wie ik het heb, maar namen noemen mag niet zeker eh? :p).
| quote: | | respect en verdraagzaamheid |
...Meestal. Maar als dat niet lukt, negeer mekaar gewoon. Uit ervaring hier heb ik gezien dat dat het beste is. Sure, der zitten hier een aantal (nogal frontaal) botsende karakters, maar negeert die en probeert een goeie lach te hebben met de rest.
En ik zeg altijd:
1 dag in het huis van de heer, is beter als 1000 erbuiten |
|
|
| Loraine |
Gewoon lezen wat je wilt lezen, wat je niet aanstaat gewoon negeren, vooral zo laten...
Ik vind jullie nog allemaal heel LIEF heur :o
Vergeleken met het lompe NLTA forum ist hier best nog aangenaam qua sfeer... Graag zo houden lieve Belgen ;) |
|
|
| kirstolas |
| quote: | Originally posted by Loraine
Gewoon lezen wat je wilt lezen, wat je niet aanstaat gewoon negeren, vooral zo laten... |
Hier kan ik mij volledig bij aansluiten. Zo doe ik het ook trouwens, daarom dat ik ook alleen post in threads zoals track of the year, id that track, ...
Wel spijtig eigenlijk want ik vind dit nog steeds een heel interessant forum met ongetwijfeld hele leuke mensen. |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Ik ben van mening dat die minder leuke sfeer vooral komt door een select groepje van mensen die altijd maar moeten uithalen tegen "fake accounts/domme mensen/spammers/newbies/..." en denken dat ze de menigte hierin vertegenwoordigen. "Fake accounts/domme mensen/spammers/newbies/..." zijn er altijd al geweest, maar tot een tijdje terug werd daar altijd (relatief) goed mee omgegaan.
Een beetje meer respect en verdraagzaamheid hier en het is weer zoals vroeger.
Langs de andere kant: vroeger is altijd beter. |
't is ni mijn schuld, meester, Luc heeft me aangemoedigd |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|