|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Tiger777
Mensen die hier al een tijdje zitten, weten gerust wel welk muziekgenre mijn voorkeur heeft. Reden waarom ik niet (meer) aan muziekdiscussies meedoe is omdat ik ook niet meer zo fanatiek alles kan opvolgen, ondermeer omdat trance mij hoe langer hoe minder boeit. Ik kom enkel nog naar hier voor af en toe eens een lachje, niet de diepgaande discussies over muziek.
Een klein jaar voor ge hier waart? Ik heb het prille begin van heel dit forum meegemaakt, mee-geijverd en gezaagd om een belgium forum te krijgen, veel tijd gestoken in regelingen voor de eerste reeks van de Beta Tshirts, betakaart gemaakt(toegegeven, die lam ligt, maar de zin ontbreekt mij om ze terug up to date te maken): Gij moet mij niet komen vertellen dat ik voor het beta forum weinig interessants betekend heb.
|
Ik had het tegen Wildfire... Niet tegen u ;) |
|
|
| diddi |
| quote: | Originally posted by Phortastic
Ik had het tegen Wildfire... Niet tegen u ;) |
dacht ik ook :D |
|
|
| Vishnu |
| Tiger, stay off of the drugs :D |
|
|
| Wildfir3 |
| quote: | Originally posted by pooley
Yo Steffy !!!
volgende week dvd's he :) |
tzalwel :D
btw @ diegene die het hiernet over kotsen op den trein had (Xilver? kweetni, geen zin om op den back top te klikken...)
Heeft er al iemand geprobeerd wat cola met melk geeft? Ben in een gevaarlijk experimentele bui, en heb zin om dat te testen... schijnt dat ge daarvan gaat kotsen? |
|
|
| Wildfir3 |
| Ah en trouwens, while i'm being drunk: tis maar een pose zenne, ikke... kben eigenlijk een verlegen schattig ventje ^^ |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|