|
|
| Nyah |
Kvind de sfeer hier opt forum de laatste maanden ook maar zwak.
Vroeger zat ik iedere dag opt forum te lezen, nu sla ik bewust al eens een paar dagen over en eigenlijk boeit het me minder. Fake accounts zijn belachelijk, mensen die maar alles doen om dingen uit te lokken en anderen die precies denken dat ze het altijd beter moeten weten :rolleyes: |
|
|
| domineesje |
fake accounts.... no way, die anke is niet fake, ben ik bijna zeker van
@Xilver, op gevoelige plaatsen zeg je, vertel me dan eens wat, want denk dat ik niet volg ;) |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by domineesje
fake accounts.... no way, die anke is niet fake, ben ik bijna zeker van
|
Der zijn hier anders al genoeg andere fake accounts de revue gepasseerd. Zou me niets verbazen als anke er één van was. |
|
|
| CygnusX |
Ik ben van mening dat die minder leuke sfeer vooral komt door een select groepje van mensen die altijd maar moeten uithalen tegen "fake accounts/domme mensen/spammers/newbies/..." en denken dat ze de menigte hierin vertegenwoordigen. "Fake accounts/domme mensen/spammers/newbies/..." zijn er altijd al geweest, maar tot een tijdje terug werd daar altijd (relatief) goed mee omgegaan.
Een beetje meer respect en verdraagzaamheid hier en het is weer zoals vroeger.
Langs de andere kant: vroeger is altijd beter. |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Nyah
Der zijn hier anders al genoeg andere fake accounts de revue gepasseerd. Zou me niets verbazen als anke er één van was. |
das gewoon een echt dom wicht!
benny je kan dat toch checken, bevestig dat dan eens :D |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|