return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20 21 22 
Beste trancevrienden!

Xilver
Btw, de Luc heeft op den trein gekotst.

Gij blijft schoon van mijn vat af op de beta party, drinkt maar ne fristi ofzo.
Real
quote:
Originally posted by Xilver

? :D
Push2005
quote:
Originally posted by Xilver

Gij blijft schoon van mijn vat af op de beta party, drinkt maar ne fristi ofzo.

:stongue:

Aap
Phortastic
ne fristi lol :stongue: :stongue:
Tiger777
quote:
Originally posted by Phortastic
Ik weet bijvoorbeeld begod niet eens welke muziek gij goed vindt, nuff said.

Mensen die hier al een tijdje zitten, weten gerust wel welk muziekgenre mijn voorkeur heeft. Reden waarom ik niet (meer) aan muziekdiscussies meedoe is omdat ik ook niet meer zo fanatiek alles kan opvolgen, ondermeer omdat trance mij hoe langer hoe minder boeit. Ik kom enkel nog naar hier voor af en toe eens een lachje, niet de diepgaande discussies over muziek.

quote:
Nuja, kan zijn dat je dat klein jaar voor ik hier zat alle interessante dingen gezegd hebt die je te zeggen had ofzo, dat kan ik niet weten

Een klein jaar voor ge hier waart? Ik heb het prille begin van heel dit forum meegemaakt, mee-geijverd en gezaagd om een belgium forum te krijgen, veel tijd gestoken in regelingen voor de eerste reeks van de Beta Tshirts, betakaart gemaakt(toegegeven, die lam ligt, maar de zin ontbreekt mij om ze terug up to date te maken): Gij moet mij niet komen vertellen dat ik voor het beta forum weinig interessants betekend heb.

quote:
Ga je later ook op je werk zeggen dat ze niet moeten zagen over spelfouten en dergelijke? Misschien verzuurt het de mensen wel, maar ik erger mij ook aan dt-fouten. Ik zeg nu niet dat je perfect nederlands moet typen, maar ik denk wel dat er grenzen zijn. Oja, zonder fouten schrijven heeft vrij weinig met intellectueel te maken, het wordt namelijk van heel veel mensen verwacht, niet enkel van de elite.

Akkoord, in officiele teksten en zo erger ik mij ook ongelooflijk aan DT fouten.. Maar het is toch al te belachelijk dat mensen elkaar hier corrigeren, want het moet toch allemaal juist zijn: Lijkt op den onozele uithangen zonder grappig te zijn.

Ochja, veel gewhine in dezen thread en ik ga hier niet meer in posten.

Fristi? Keb daar ooit eens buikkrampen van gekregen.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium