return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 20 21 22 
Beste trancevrienden!

Eagle`
quote:
Originally posted by FredNova

marvelous Fred :gsmile:
Phortastic
quote:
Originally posted by Push2005
Een wijs man zei ooit:

"Fake accounts zijn zoooooo 2005 :o "

Haha idd, ik ken die wijze man ergens van :p
Phortastic
quote:
Originally posted by Wildfir3
Vergelijk uw register date eens met de mijne, en ga dan eens opzoeken in welke periode ik het meest postte...

Nuja, doesn't matter, als je mijn posts niet leuk vond, is dat goed voor u. Ik zeg ook maar gewoon wat mijn mening is over de evolutie van dit forum... en daar is geen right of wrong. Vind het gewoon grappig hoe ge mij probeerde te "pakken" op iets waar niet te "pakken" valt, that's all...

Ik probeerde u niet te pakken hoor. Wou gewoon maar aantonen dat zolang ik hier zit gij bijna niet anders gedaan hebt dan den onnozele uithangen (soms grappig, soms totaal ni grappig). Dus dat jij dan gaat posten dat de sfeer verziekt is, vind ik wel lachen eigenlijk. Ik weet bijvoorbeeld begod niet eens welke muziek gij goed vindt, nuff said.

Nuja, kan zijn dat je dat klein jaar voor ik hier zat alle interessante dingen gezegd hebt die je te zeggen had ofzo, dat kan ik niet weten ;)
Transfusion
quote:
Originally posted by Tiger777
En ze heeft nog gelijk ook, die wijze man.

Kijkt, da verzuurt nu eens de mensen zie, al dat kommageneuk over taal- en DT fouten. Ik word daar helemaal pissig van. Wij zijn intellectueel, want wij schrijven zonder fouten. jeezes, tis hier een internet forum, geen wetenschappelijk artiekel in een of ander chique boekske!

Ga je later ook op je werk zeggen dat ze niet moeten zagen over spelfouten en dergelijke? Misschien verzuurt het de mensen wel, maar ik erger mij ook aan dt-fouten. Ik zeg nu niet dat je perfect nederlands moet typen, maar ik denk wel dat er grenzen zijn. Oja, zonder fouten schrijven heeft vrij weinig met intellectueel te maken, het wordt namelijk van heel veel mensen verwacht, niet enkel van de elite.
Wildfir3
quote:
Originally posted by Phortastic
Nuja, kan zijn dat je dat klein jaar voor ik hier zat alle interessante dingen gezegd hebt die je te zeggen had ofzo, dat kan ik niet weten ;)

Moet haast wel :gsmile:

Ach, eens het hier wat op mijn zenuwen begon te werken, ben ik inderdaad zakkig gaan doen tegen sommige mensen/strekkingen ofzo, dus can't blame ya :)

Oh en qua muziekstijl: gouwe ouwe trance uit de jaren toen de dieren nog spraken... verder meer house en techno (tot hardtechno) minded lately...

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium