|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Taaladviseur
Mijn aanwezigheid is kennelijk niet onopgemerkt voorbijgegaan.
Het Groene Boekje laat wat bewegingsruimte op het vlak van de tussenletter s. Aangezien het tweede deel van de samenstelling "zinstructuur" met een sisklank begint, is een bijkomende s niet noodzakelijk, maar het wordt wel toegelaten.
Laten we gewoon de oorspronkelijke discussie voortzetten. Ik vreesde al voor een vragenregen van die aard. |
Hallo fake account nummer 5423636 ? :rolleyes:
Of echt natuurlijk :clown: |
|
|
| Push2005 |
Een wijs man zei ooit:
"Fake accounts zijn zoooooo 2005 :o " |
|
|
| Shadowkid |
| quote: | Originally posted by Taaladviseur
Mijn aanwezigheid is kennelijk niet onopgemerkt voorbijgegaan.
Het Groene Boekje laat wat bewegingsruimte op het vlak van de tussenletter s. Aangezien het tweede deel van de samenstelling "zinstructuur" met een sisklank begint, is een bijkomende s niet noodzakelijk, maar het wordt wel toegelaten.
Laten we gewoon de oorspronkelijke discussie voortzetten. Ik vreesde al voor een vragenregen van die aard. |
Dee al dei voeze toal van ou krijg ek verdoemme meer om te meer goesting veu dialect te typen. |
|
|
| Wildfir3 |
| quote: | Originally posted by Phortastic
Aaaaaaaaaaaaaaaaah, dat had ik echt niet door :rolleyes:
Men punt was dat ik het helemaal niet zoveel beter vond toen je wel nog regelmatig postte. Misschien kan je dat ook eens in je woordenboek opzoeken want dat had je precies ook niet helemaal door ;) |
Vergelijk uw register date eens met de mijne, en ga dan eens opzoeken in welke periode ik het meest postte...
Nuja, doesn't matter, als je mijn posts niet leuk vond, is dat goed voor u. Ik zeg ook maar gewoon wat mijn mening is over de evolutie van dit forum... en daar is geen right of wrong. Vind het gewoon grappig hoe ge mij probeerde te "pakken" op iets waar niet te "pakken" valt, that's all... |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by Push2005
Een wijs man zei ooit:
"Fake accounts zijn zoooooo 2005 :o " |
En ze heeft nog gelijk ook, die wijze man.
Kijkt, da verzuurt nu eens de mensen zie, al dat kommageneuk over taal- en DT fouten. Ik word daar helemaal pissig van. Wij zijn intellectueel, want wij schrijven zonder fouten. jeezes, tis hier een internet forum, geen wetenschappelijk artiekel in een of ander chique boekske! |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|